Avsugningsleksaker

Upoznavanje u Bosni

Författarens anteckning: Även om det inte är nödvändigt att läsa den första delen av den här serien, "My Hiking Fantasy", kommer den att ge en introduktion till karaktärerna och du kommer att förstå en del av humorn på insidan. Stort tack går till "Första maj" för redigeringshjälp och inspiration. Hoppas du Rosalyn Sanchez Porr hade gått över två veckor sedan Gwen och jag träffades på en vandring. Vi hade sms:at hela tiden och beslutade tillsammans att sätta oss i karantän i 14 dagar innan vi träffades igen. Detta var mest Gwens idé. Jag var redo att få henne ut och naken så snart som möjligt, särskilt innan vädret blev för kallt för att ha kul utomhus. Men Gwen saknade verkligen att kyssas. Hon ville bli av med de dumma maskerna vi handikappade med förra gången. Gwen ordnade också så att hennes tillfrisknande mamma fick tillbringa en månad med sin syster i Chicago, så det fanns inga bekymmer på den fronten. Jag njöt av tanken på vår första kyss.

Planerna gjordes för en uppföljningsvandring en tisdag efter vår karantän. Tisdag, eftersom väderprognosen såg ut att bli en varm höstdag, kanske den sista vi skulle ha. Dessutom för att det borde finnas få andra människor för oss att stöta på. Vår långa två veckor långa karantän gjordes uthärdlig av våra ständiga sms och ibland sexande. Gwen fortsatte att överraska mig med sin uppriktighet, humor och speciellt hennes nakna duschbilder. Kameratelefoner är en fantastisk uppfinning. Gwen anförtrodde att hon aldrig hade gjort något liknande förut. Utomhussex med någon hon precis träffat, titta på andra, bli bevakad och ha sex med en mask på var alla första. Inte nog med att utomhusaspekten tände henne, utan Gwen sa att att bli bevakad var något hon inte kunde sluta tänka på. Hon onanerade varannan dag och började lämna sina draperier öppna i hopp om att kanske en granne skulle se. Tur för mig, jag fick lära mig allt om det i våra sexiga chattar.

Jag körde in på trailhead-parkeringen och blev extatisk över att se att Mobil gratis porrfilm Subaru redan var där.Två andra fordon stod på den lilla parkeringsplatsen: en röd Toyota RAV4 och en gammal misshandlad pick-up. Avsugningsleksaker Nej, det var inte det sexiga unga paret från två veckor sedan, det här var mestadels vitt med en grön stänkskärm. De var redan på stigen, så parkeringen var tom förutom Gwen och jag. Jag drog in bredvid Subaru. Hon kom ut och såg vackrare ut än vad mitt två veckor gamla minne kom ihåg. Hon hade på sig en lagom tight blå t-shirt, bruna vandringsshorts som kramade om henne bakom henne och en floppy hatt som täckte hennes blonda hår. Jag mötte henne bakom min bil, och jag fick det största leende jag någonsin sett. Det var så skönt att se hela hennes ansikte.

Vi kramades omedelbart och delade vår första kyss. Hennes läppar var mjuka och smakade jordgubbar. Vi började försiktigt, bara njöt av förmågan att röra läpparna och inte behöva navigera med masker på. Gwens armar lindade mig och drog mig hårt. Hennes bröst mosade in i mitt bröst. Jag sträckte mig ner för att kupa hennes rumpa och dra henne så nära vi kunde komma. Det var som att vi försökte smälta samman Människor som har sex på kontoret en varelse. Det var då som kyssningen blev mer akut. Hon pressade sina läppar hårdare in i mina och jag kände hur hennes tunga sökte efter en öppning. Mina läppar gick åt för att släppa in inkräktaren, och när våra tungor rörde vid var det elektriskt. Med öppna munnar bytte våra tungor danser och invaderade de andras utrymme. Våra läppar tryckte hårt mot varandra. Vi andades båda tungt genom näsan, och till slut behövde jag komma upp för att få luft.

Jag gick tillbaka en bit och stirrade in i hennes ansikte. "God morgon", viskade jag. "Det är så fantastiskt att se dig."

Gwen svarade med: "Om jag hade vetat att du var en så bra kyssare, skulle jag aldrig ha hållit i 14 dagars karantän!"

Jag nickade Hängde asiatiska pojkar dök in för en ny runda djupa kyssar. Våra kroppar smälte liksom in i varandra. Hennes händer var på mitt huvud och rygg och manade mig vidare. Mina händer var återigen på hennes rumpa och drog in henne i min snabbt hårdnande kuk. Det kändes som om vi är tonåringar igen.

I vår första kyssdimma blev vi förskräckta när en annan bil körde in på tomten. Det var en svart Jeep Wrangler som drog in och parkerade i andra änden av parkeringsplatsen. Vi lossnade från varandra, förutom att Gwen tog tag i min hand och klämde två gånger innan hon släppte taget. Hennes ansikte dominerades fortfarande av hennes enorma leende och ögon man kunde förlora sig i. Vi gick bak i våra respektive bilar och tog på oss våra vandringsskor, fick snacks och vatten i ryggsäckarna och jag tog tag i den pålitliga First Aid Kit. Jag brukar vara väl förberedd, så idag packade jag en mjuk lättviktsfilt som jag hoppades skulle komma till användning Kändisporr Hab vi hade allt klart, tittade vi upp för att se en fantastisk kvinna som promenerade över parkeringen som om hon ägde platsen. Slow girlfriend penetration Onani Hon var lång, måste ha varit 6 fot, med kolsvart hår. Hennes kropp var otroligt vältränad. Hon hade en välproportionerad bröstkorg bakom en tight skjorta som visade upp alla hennes kurvor. Hennes platta mage framhävde de rikliga brösten. Hennes långa ben var väldigt muskulösa och jag gissade att hon var en idrottare på hög nivå av något slag. Hon log brett när hon närmade sig oss.

Vi hörde henne skratta och säga: "Ni kanske behöver få ett rum istället för att gå på en vandring."

Gwen och jag rodnade båda och jag svarade, "Vi har inte setts på över två veckor, och du kan ha rätt." Och sedan tittade jag direkt på Gwen sa jag, "Men vi har hela dagen, så låt oss vandra först och sedan skaffa ett rum."

Gwen skrattade och sa till nykomlingen: "Vem behöver ett rum en vacker dag som denna. Vi ses på toppen."

Hon skakade bara på huvudet, nickade mot oss och tog av mot stigen i en takt som vi aldrig skulle kunna matcha. Hennes strama rumpa var en vacker syn när hon gick därifrån. Gwen kom nära, fnissade och sa: "Ja, jag antar att det är vad vi gör, men hon kunde fånga mig när som helst. Såg du den där kroppen. Hon var underbar."

Jag drog henne nära för en kyss till. Jag viskade i hennes öra, "Jag märkte det inte. Jag har bara ögon och andra delar för dig."

Hon guffade åt det och anmärkte: "Det finns inget sätt i helvetet att någon inte kan lägga märke till den kvinnan."

När vi låste in bilarna hörde vi ett annat fordon närma sig. Det var en mini skolbuss från den lokala privatskolan. Så fort det slutade strömmade det ut tjugo 8:e klassare och två kuratorer. Ljudnivån för tjugo tonåringar som alla pratade med varandra var en chock för systemet. Jag kunde inte tro att mina planer på att få Gwen och jag ensamtid i skogen omintetgjordes!

När rådgivarna samlade ihop barnen tittade jag över för att se en mycket uppgiven Gwen. Jag tog tag i hennes hand och ledde henne bort från stighuvudet till ett fält på vår högra sida. Det var en stig klippt längs kanten.

"Låt oss släppa dem innan vi börjar", sa jag medan vi vandrade nerför stigen på fältet.

Gwen lutade sig in i mig när vi gick hand i hand bort från barnen. I slutet av fältet fanns ett större klippt område där killen på klipparen måste vända sig om. När jag tittade tillbaka över lårhöggräset kunde jag se den sista tonåringens eftersläpande röra sig utom synhåll in i skogen.

Just då hörde jag Gwen skrika, och jag såg en svart orm röra sig bort från oss in i det högre gräset. Gwen svängde sin arm Onani min hals och hoppade upp på mitt bröst. Hon skrek fortfarande. Jag sträckte instinktivt ut armarna för att försöka fånga och stödja henne. Mina armar var under hennes ben och hennes armar var runt min hals, men farten när hon hoppade in i mig fick oss att ur balans. Efter några besvärliga försök att få oss att hålla oss välta vi ner i det klippta gräset. Hennes skrik övergick i fniss, och vi började båda skratta okontrollerat.

Jag sa: "Det var bara en orm, och ditt skrik skrämde den till hälften ihjäl!"

Hon slog mig lätt i bröstet och sa: "Men den var minst 10 fot lång och hade stora huggtänder, och är det inte meningen att du ska skydda oss kvinnor från sådana djur?"

Jag drog henne till mitt bröst och kysste henne, djupt och passionerat. Hon satte sig upp och ryckte av sig ryggsäcken.Gwen gav en snabb blick runt efter ormen. Jag antar att hon kände sig trygg eftersom hon praktiskt taget dök ovanpå mig för att fortsätta kyssandet. Vi låg i det klippta området, praktiskt taget gömda av det höga gräset runt omkring oss. Onani Licking her lactating nipple Det enda sättet någon kunde fånga oss var att gå bokstavligen ovanpå oss.

Hennes kyssar var exceptionella. Hennes läppar var så mjuka och hennes tunga var över hela min. Jag var otroligt obekväm med min ryggsäck fortfarande på, men jag tänkte inte sluta. Gwens hand drev långsamt lägre tills hon hade den på min penis. Hon klämde min kuk och bollar och kände min erektion bli större och hårdare genom mina shorts. Innan jag förstod vad som pågick hade Gwen lossat mitt bälte och höll på att lossa min gylf. Jag rörde vid hennes arm för att stoppa henne. Det här var inte vad jag hade planerat. Men just då satte hon sin hand i mina shorts och hennes fingrar lindade runt min kuk. Hennes fingrar klämde mig medan hon drog sig upp från kyssen.

Hon tittade in i mina ögon och sa: "Snälla, låt mig njuta av din kuk. Jag fick inte göra det förra gången. Och behöver vi inte låta barnen få ett stort försprång. Dessutom, av utseendet, du behöver lite släpp."

Jag utbröt, "Åh, ja, men hjälp mig att få av den här dumma ryggsäcken. Den dödar mig!"

Gwen hjälpte mig att ta av mig min ryggsäck och placerade den under mitt huvud och sedan tog hon av sig hatten och sa: "Bara luta dig tillbaka, slappna av och njut."

Jag lutade mig bakåt medan Gwen drog ut min rasande hårt ur mina shorts och lutade mig ner för att kyssa den. Hon tryckte ner mina shorts tillräckligt för att komma åt mina bollar. Hon fortsatte långsamt att glida sina läppar längre och längre ner tills hon hade 2/3 av min kuk insvept i hennes varma våta mun. Hon höll fast i basen med ena handen och kupade mina bollar med den andra. Det här var himmelskt.

Min hjärna tappade all koll på var vi var. Gwen gled sakta tillbaka upp med sin hand för att stabilisera min penis. Denna långsamma upp och ner rörelse beläggning min kuk med saliv fortsatte medan hennes hand smekte mina bollar. Jag stönade mitt godkännande.Hennes tunga virvlade runt mitt huvud när hon guppade upp och ner i en jämn rytm. Jag kunde känna att stickningarna jag får i mina bollar och anus när jag närmar mig point of no return.

Jag suckade och sa, "Jag kan inte beskriva hur bra det känns, jag varnar dig nu, jag kommer snart."

Jag tittade ner för att se hur hennes huvud guppade, nu snabbare, och hennes hand smekte unisont. Vilken underbar syn. Jag kunde känna att mina bollar började dra ihop sig och det verkade, det kunde hon också. Gwen tittade upp på mig precis när hennes hand drog bort mina bollar från min kropp och sträckte dem längre och längre, precis vid kanten av för långt. Det var allt jag kunde ta när jag sköt min last i hennes mun. Jag stönade och stönade och talade något oförståeligt ord som yttranden. Min kropp blev spänd när jag kom och kom. Sedan slappnade jag av i en pöl på gräset. Gwen drog sina läppar från min mjukgörande kuk och log.

"Jag har velat göra det de senaste 2 veckorna!" utbrast Gwen när hon sakta strök min nu halvt upprättstående kuk. "Du har en så vacker kuk, jag kan inte få nog."

Det var inte så jag planerade dagen, men improvisation kan vara en underbar sak.

Efter några minuter att återhämta sig, la vi tillbaka alla mina manliga delar i mina shorts och tog tag i våra ryggsäckar. På några korta minuter var vi i skogen på väg uppför backen. Mitt sinne rasade med det som just hände. Gwen ledde, och jag njöt av utsikten över hennes fasta rumpa i hennes tajta vandringshorts.

Den här leden var en lättare vandring än den förra, med bara tre korta branta delar. Vi vandrade på en sliten stig genom skogen. En bäck rann till höger om oss när vi gick. Det gjorde vår promenad mer naturskön, med den mossbeklädda steniga sängen ganska pittoresk när den slingrade sig nära leden. På hösten var löven mestadels från träden, eftersom toppfärgerna var för 2-3 veckor sedan. Det gav ett mjukt lövstött ymnighetshorn av bränd orange och djupröd på marken.Leden slingrade sig stadigt uppför berget med många backar för att inte bli för brant.

Efter en och en halv mil hade vi svettats lite och stannade för Kim Kardashian Sex Tape med R Jay vattenpaus. Vårt samtal hade varit konstant på vägen upp. When he woke up with a huge boner this morning jorge didnt noveller Gwen var så lätt att prata med. Vi gick igenom alla vanliga ämnen: hennes arbete, hennes barn, mina kommande pensionsplaner, mina barn och hur hennes mamma inte var nöjd med sina systrar. Det var fantastiskt, vi hade fortfarande något att Topless kycklingar om med alla sms vi hade gjort under de senaste två veckorna. Gwen satt på en stor sten bredvid mig och lutade sig mot min axel medan hon drack. Jag tittade på henne och såg svett som bara mörknade hennes skjorta under hennes bröst.

När hon drack färdigt lutade jag mig fram och gav henne en snabb kyss. Jag sträckte ut min hand för att känna hennes bröst, höll i det, vägde det i min hand. Hon Flicka Till Varulven och kysste lite djupare. Det varade bara några få sekunder innan Gwen avbröt kyssen, reste sig upp och sa: "Din tur att leda. Du vet varför."

Jag skrattade och sa: "Ja, jag mår bra av att du stirrar på min röv, men snälla se upp för dig. Du har varit känd för att vara lite klumpig när du är distraherad." Gwen slog mig i ryggen när jag gick förbi.

Vi tog oss igenom de branta partierna, bara Riktig porråtkomst andfådda, och innan vi visste ordet av var vi en kort stenkastning från toppen. Där träffade vi tre kvinnor, fotbollsmamma-typer, i sina designeryogabyxor, på väg ner.

Vi utbytte goda morgnar och när de passerade sa jag till Gwen, "RAV4."

Hon skrattade så högt att kvinnorna vände sig om för att titta på oss. Jag bara log och vinkade medan jag arbetade mig över stenblocken. Det tog Gwen en minut att kontrollera sitt skratt och sedan följde hon efter mig uppför klipporna. Det fanns många sätt att navigera på och tyvärr för mig behövde Gwen ingen förstärkning för att göra det igen och igen.

Vi kom upp på bergstoppen med fantastisk utsikt mot norr och öster. Hösthimlen var djupblå med bara några fluffiga stackmoln.Den normalt lugna miljön var full av tonåringar. De var till synes överallt. Men den goda nyheten var att rådgivarna försökte samla upp dem och börja backa nerför leden. Jag tog Gwens hand och ledde henne över till den norra utsikten där vi hittade en klippa att sitta på. Ut kom våra snacks och vatten medan vi njöt av den vackra utsikten men inte tonåringarnas larm.

Tack och lov, inom cirka tio minuter började barnen nerför leden och jag skannade resten av toppen. Jag såg en yngre kille i avskurna blå jeans, hans t-shirt av och använd som en kudde, njut av solen på andra sidan öppningen.

Innan jag hann säga något pekade Gwen och sa: "Definitivt, pick-upen." Vi fick båda stora leenden och började skratta.

Jag kommenterade, "Det här är en resa där mitt bilgissningsspel var för lätt."

När jag fortsatte att skanna den fantastiska utsikten såg jag den fantastiska svarthåriga kvinnan sitta med ryggen mot oss och stirra ut mot den östra utsikten. Jag såg sedan den yngre killen resa sig, sträcka på sig och vandra fram till henne. Vi såg huvudens nickningar när de bekräftade varandra, och de hade ett snabbt samtal. Han tog på sig sin t-shirt och gick tillbaka till leden med huvudet nedåt och såg nedslagen ut och vi gissade, avvisade.

När barnen traskade ut ur sikte sjönk ljudnivån till en mer normal tystnad. Vi kunde nu höra den milda brisen som prasslade på löven, en fågel som kvittrade i fjärran, hur en ekorre gnisslade i de intilliggande träden. Detta var vad toppen av bergsupplevelsen skulle vara. Vi njöt till fullo av himlens djupblå, den plötsliga tystnaden och varandra, höll hand medan vi småätade. Vi satt tätt så att våra axlar och lår berördes. Återigen, det var som att vara tonåring (äldre än 8:e klassare) och inte kunna komma tillräckligt nära personen du gillar.

Även om det här var väldigt trevligt och underbart, hade jag fortfarande andra idéer om några roliga Gwen och jag kunde ha.Jag sträckte min arm runt henne, lutade mig över för att knapra på hennes hals och viskade sedan i hennes öra: "Jag skulle vilja ge tillbaka den tjänst du gav på fältet. Jag vet en plats inte långt härifrån."

Hon smälte in i mig och sa: "Snälla. Jag är så kåt."

Vi stoppade ganska hastigt tillbaka våra snacks och vatten i våra ryggsäckar och gick hand i hand över toppen, förbi den enda kvarvarande personen. Hentai orgasm control and torture Onani Hon tittade upp när vi närmade oss och log.

Hon sa: "Wow, du klarade det. Så som ni två gjorde det på parkeringen, skulle jag ha gissat att ni skulle ha hoppat över vandringen för mer intim träning. Inte för att jag skulle skylla på dig; det är en vacker dag för utomhussex."

Jag sa snabbt: "Ja, det är det." och ledde Gwen vid handen till kanten av bergsgläntan. När jag kastade en blick över min axel gav jag kvinnan ett snabbt leende och en blinkning.

Här fanns en igenvuxen stig som vi trängde igenom, nerför en ravin och upp till en andra mindre besökt topp. Strax förbi denna topp låg en lund med tallar. På högra sidan av denna lund låg en liten glänta med fantastisk utsikt österut men omgiven av träd på alla andra sidor. Ingen kunde se oss om de inte var på det motsatta berget med kraftfulla kikare.

Jag tog ut min filt och bredde ut den ovanpå barrarna. Gwen förstod uppenbarligen mina avsikter. När jag tittade upp från att ha spridit ut filten hade hon redan tappat sin t-shirt och drog sin sport-bh över huvudet. När hon kupade sina bröst i händerna och masserade dem, rörde sig min kuk. Vi slog oss ner på filten och blev förvånade över hur barrarna under gjorde detta till en extremt bekväm plats.

Jag kysste henne försiktigt igen och sonderade med tungan för att bara röra och snärta mot hennes tunga. Jag sträckte mig ner för att röra vid hennes vänstra bröst och när jag hittade bröstvårtan var den stenhård.

Gwen yttrade en hög suck och sa: "Dina händer känns så bra på mina bröst."

Jag flyttade ner huvudet för att slicka och knapra hennes nacke och sedan in i dalen mellan hennes vackra bröst.Jag använde min tunga för att slicka den lite salta svetten i den dalen innan jag flyttade för att ta hennes bröstvårta i min mun. Jag retade den hårda nubben med tungan samtidigt som jag smekte det andra bröstet med vänster hand.

Ett slags jamande ljud utgick från Gwen. Hon sa, "Åh herregud, din tunga vet precis vad jag gillar. JA!"

När jag flyttade för att ta den andra bröstvårtan in i min varma våta mun, gick min hand till Gwens midja och knäppte upp knappen på hennes shorts. Jag sänkte blixtlåset för att nå in och känna hennes bomullsunderkläder och sedan sänka mig fortfarande för att känna att det var genomvått.

Jag kysste mig nerför hennes väldigt sexiga mage till toppen av hennes trosor. Jag kunde redan ta in hennes doft. Det var berusande. Jag drog i shortsen för att flytta ner dem, och Gwen hjälpte till genom att lyfta upp för att få dem över hennes höfter. Jag tryckte ner shortsen och trosorna till hennes anklar så att hon kunde sprida benen och jag placerade mig mellan hennes välformade lår.

Jag sa mjukt "Du är så vacker. Jag älskar att titta på dig från den här vinkeln och jag kan inte vänta med att smaka på dig, att få dig att slingra sig."

Gwen stönade bara högt medan jag slickade mig upp ena benet och nerför det andra, retade henne genom att inte slicka där hon ville att jag skulle. Men den intensiva lukten av hennes upphetsning och hennes vokala suckar uppmanade mig att få min första smak.

Jag spred hennes yttre läppar med tummarna och använde min tunga för att slicka henne nerifrån och upp. Jag slickade ner igen, om och om igen, och njöt av hennes söta mysksmak. Jag stack ut tungan och tryckte in i hennes Bashment Granny Novell så långt jag kunde. Gwens lukt hade fyllt mina näsborrar och jag älskade det. Jag ville ha mer och mer.

Gwen började stöna i takt med min tunga surrande. Hennes vokala grymtningar och suckar var tillräckligt höga för att höras en bra bit bort.

Jag använde min tunga som en mini kuk för att utforska alla områden jag kunde nå. Hennes händer tog tag i mitt huvud och drog mig närmare. Jag behövde ett andetag, så jag gled upp till där min näsa kunde andas in medan min mun omslöt hennes klitoris.

Hon hoppade upp mot mig när min mun sög på hennes översvämmade klitoris.Min tunga slog ut mot hennes hårda nudd och sprang cirklar runt den. Gwens andning började bli trasig och hon stönade verkligen högt, säkra tecken på att hennes orgasm var nära. Jag förde in två fingrar i hennes fitta precis när jag sög hårt på hennes klitoris. Det var det som satte henne över kanten. Gwens kropp spände sig och ett rikligt flöde kom över mina fingrar.