Yu Gi Oh Sex

Upoznavanje u Bosni

Segling kapitel tre

Nästa morgon vaknade jag av att Linda och Janice inte längre låg i sängen och täckena låg inte längre på sängen när jag låg där naken mitt i sängen. Ljudet från båten som vilade i hamnen när solljuset strömmade genom hyttventilerna hjälpte mig att vakna helt, liksom resningen mellan mina ben. Jag rullade av sängen och gick ut i köket för att inte hitta dem och jag gick ovanifrån genom sittbrunnen och hittade Linda sittande spridd örn på kuddarna med Janice på händerna och knäna med rumpan i luften och åt upp henne.

Jag satte mig bredvid Linda på bänken och drog hennes läppar mot mina medan jag använde min vänstra hand för att smeka Janices hår och för att uppmuntra henne att fortsätta gå ner på Linda. Linda lutade sig mot mig när vi kysstes och våra tungor dansade med varandra när hennes Anal Cream Pie Porr gick till min nedre mage precis ovanför min hårda kuk. Jag såg Janice som slickade Lindas fitta när vi kysste varandra. Linda kippade efter luft när våra tungor lekte med varandra Freaks Of Nature 3 Porr jag sträckte mig ner med händerna och klämde mjukt ihop hennes upprättstående bröstvårtor medan Par som har hett sex fortsatte att glida tungan in och ut ur fittan och använde fingrarna för att leka med Lindas klitoris.

Linda tog bort sin hand ovanför min kuk och sträckte sig ner med båda händerna och tog tag i Janice i håret när hon spred sina ben brett och välvde ryggen när hennes bröst och nacke var rödröda. Janice saktade aldrig ner medan hon fortsatte att slicka Lindas fitta och snart skrek Linda ut i luften när hon hade ett kraftfullt klimax. Janices ansikte var täckt av Lindas sperma och hon lutade sig bakåt på andra sidan Hayley Smith porr sittbrunnen. Linda låg där med breda ben och fortfarande våt fitta när hon hämtade andan. Janice la sig tillbaka och använde fingrarna för att rengöra ansiktet medan vi la oss tillbaka och tittade på.

Min kuk var hård och Linda tittade ner på den och frågade mig om jag ville knulla henne igen innan vi seglade för dagen. "Nej, jag tror att jag måste börja få igång oss snart.Janice laddades förråden om som vatten och mat vi behövde?"

"Ja herre det var de och ägarna kastade också in ett halvt kilo av våra bäst odlade ogräs för er två att njuta av när de var på havet." Janice skrev under när hon satte sig upp och började resa sig.

"Janice en sista sak innan du åker se till att du ger dina värdar ett generöst tack från oss så återkommer vi i framtiden", sa jag innan jag kysste henne.

Linda tittade på Janice när hon böjde sig fram och lossade yachten och jag startade motorn och körde oss ut ur hamnen och tillbaka ut i det öppna vattnet. Linda satt bredvid mig när jag använde den motordrivna utrustningen för att höja seglen och sedan klippa av motorn och vi var på väg ut i havet med lagom till halvmulet himmel och luften under de lägre åttiotalet. Vågorna var små och snart var ön långt bakom oss när Linda gick fram och solade sin nakna kropp ute på fördäck och jag slappade av i sittbrunnen och seglade båten ut i havet.

Morgonen gick smidigt och nu utom synen av land satte jag sjöankaret och tog min mask, snorkel, spjutgevär och fenor innan jag halkade in i det varma vattnet nedanför båten för att se om det fanns någon fisk nedanför att fånga till middag senare på kvällen. Det varma vattnet rann över min nakna hud och jag simmade i djupet och jag väntade tills en skola röd snapper kom närmare när jag flöt nära vattenytan. Linda var ombord och hennes rutin när jag dök efter fisk var att börja laga resten av måltiden samtidigt som hon var naken Big Booty Girls Get Fuck in The Ass det aldrig bars några kläder nu.

Jag kunde spjuta två fina fiskar och simmade tillbaka till stegen i aktern och drog mig upp till fansvansen och drog av mig redskapen och snabbt skalade och rensade fisken innan jag filéade dem till middag. Linda gick upp underifrån med en bronsglöd mot huden efter att ha solat sin kropp på däck under dagen när jag seglade båten.

Linda räckte mig en iskall öl och hon rullade en fin fet joint så att vi skulle röka när jag låg ute på fansvansen och lät solen torka mitt bronsfärgade kött. Vi låg där och rökte fogarna och smuttade på den kalla ölen när vi rörde vid varandras kroppar medan vi låg med varandra ute i den varma solen. Jag drog Linda till min kropp och kysste henne medan mina starka armar virade runt hennes smala midja när vi kysstes. Hennes bröst mosades mot mitt bröst när hon la sig ner i min kropp och spred sina ben över mina höfter. Våra överkroppar tryckte mot varandra när solen värmde våra kroppar. Yu Gi Oh Sex Jag hade blivit så naturlig att vara så här med varandra nu och när Linda gungade tillbaka och lyfte sig upp på hennes händer tittade jag ner mellan våra kroppar och såg hennes bröst fria och kände hur jag blev upprätt när kukhuvudet skavde mellan henne blygdläpparna när hon pressade sig tillbaka ytterligare mot min kuk.

Jag gungade upp mina höfter och huvudet på min kuk gled mellan hennes läppar och hittade öppningen av hennes våta fitta när Linda sänkte sig längre ner på min kropp och snart höll jag på att fylla hennes fitta med mitt kött när Linda satte sig upp på knä och lät solen skiner ner på hennes brunbrända kött. Jag hade mina händer på hennes höfter och tryckte in och ut ur hennes fitta när hennes bröst svajade fram och tillbaka framför mig. Hennes bröstvårtor var hårda och skrynkliga av hennes upphetsning när vi jävlas med total övergivenhet ute under solen på däck.

Vår andning hade blivit snabb och ytlig när vi ökade hastigheten på att jävlas och vara ute där ingen kunde störa oss eller stönande och skrik av lust blev högre och högre när vi nådde sitt klimax med varandra. kippar efter luft Linda föll åt sidan när jag satte mig upp och rullade över henne med ryggen på däck och hennes ben breda ut. Min sperma sipprade ut ur hennes fitta när hon körde med fingertopparna upp och ner i skåran när jag reste mig upp och startade gasolgrillen så att jag kunde laga vår lunch.

Stående på aktern på båten med en varm bris som blåste Yu Gi Oh Sex jag ut i havet och det fanns inget att se när jag klev över och plockade upp filéerna och kysste Linda när hon satte sig upp och välkomnade min kyss. Linda gick snabbt nedanför och samlade ihop kryddorna för att lägga på fisken och kom tillbaka med dem och lite drinkar till oss när jag lagade fisken. Linda hällde upp drinkarna när jag lagade mat och redan hade salladen och bakad potatis är klar från när jag dykte. Fisken blev snabbt färdig och vi åt sittande ute i sittbrunnen med en flaska kylt vitt vin och rökte två joints innan vi bara la oss tillbaka och tog en tupplur under skyddet av sittbrunnen.

Jag vaknade av att Linda var borta och jag sträckte ut mig på aktern och lät den varma eftermiddagssolen värma min kropp och jag kunde höra Lind under däck duscha och städa från tidigare så jag låg där på däck och garvade min redan bronskropp. Linda kom upp underifrån efter en stund och la sig bredvid mig och lindade sin kropp längs min högra sida med sin högra arm över mitt bröst vilket fick hennes högra bröst att trycka mot mitt bröst och hennes högra ben över mitt som med mina ben breda hennes hand låg på min mage precis ovanför mitt gren. Lukten av hennes nytvättade hår i min näsa när vi bara lät båtens rörelse gunga oss till sömns ute på däck.

Fåglarna på himlen skrek när de flög förbi och när eftermiddagen gick fick jag upp oss och seglade för att ta oss tillbaka till nästa lagun där vi kunde lägga ankar för natten. Seglen fylldes av vind från den friska brisen och vi gjorde väg med vaken bakom oss när eftermiddagen flöt förbi yachtens för och bakom aktern Burmesiska sexhistorier ett skum.

Linda hoppade upp och tog tag i kikaren och pekade åt styrbords sida och i fjärran såg jag ett knallgult föremål lågt i vattnet.Jag slog hårt mot styrbord och vände båten mot vad den än var och såg en ensam gestalt vifta med armarna när vi släppte segel och kopplade in motorn så att jag kunde göra en rak väg mot vem den än var i nöd. Det tog längre tid än väntat då personen var längre bort än jag hade förväntat mig, men när vi närmade oss såg vi att det var en stor uppblåsbar livbåt med en enda hona ombord.

Jag markerade vår position på GPS:en för en referenspunkt om det skulle behövas i framtiden. Hennes långa hår var blött och tovigt och hennes hud var djupt röd eftersom hon inte hade något skydd medan hon hade varit på drift. Linda kastade ett rep till henne och hon tog tag i det och höll i det när livbåten stötte mot vår yacht.

Det var en ung kvinna som hade blivit strandsatt och när Linda och jag var nakna såg hon oss och försökte krypa ihop på andra sidan av livbåten. Linda slutade binda av livbåten och hoppade in och gick till tjejen som inte kunde ha varit äldre än i mitten av tjugoårsåldern. Hennes skjorta hade slitits sönder och hennes shorts var trasiga också när Linda gick till henne.

Jag gick under och tog flera flaskor kallt vatten och när jag kom tillbaka upp ur luckan vinkade Linda av mig och tog flickan med sin flicka under däck och in i sovrummet och stängde dörren efter dem. Jag gick till sittbrunnen och lyfte seglen och när jag kapade motorn ramlade livbåten in bakom yachtens spår när den bogserades bakom oss.

Jag såg inte dem två på ett tag och tog mig till närmaste lilla lagun i lä för vinden. Även sent på eftermiddagen var lagunen tom på båtar och jag släppte ankar och fiskade efter något för oss tre att äta till middag. Vattnet kändes skönt när jag simmade och spetsade en stor havsabborre som räckte för oss tre att dela på och när jag kom upp såg jag Linda på däck bredvid stegen och väntade på mig.

"Marica är under och hon är i ganska dålig form eftersom hon var på drift igår utan mat och bara tre flaskor vatten.Ägaren till fartyget hon var på satte henne i luften efter att ha fått reda på något mycket personligt om henne, men hon ville inte säga vad det var än. Jag tycker att det är bäst att vi låter henne göra som hon vill och eftersom vädret är fint kan vi sova i salongen eller tillbringa mest tid här ute på däck." sa Linda till mig medan hon tittade över axeln då och då mot stegen som leder nedanför .

"Se bara till att hon har tillräckligt med mat och vatten och titta in på henne då och då. Jag ska göra det jag gillar att göra på däck och njuta av den varma natten." Jag sa sakta till Linda.

"Låt mig få igång grillen och så kan vi fixa middagen. Jag gav henne några av mina shorts och grimstoppar eftersom jag inte är så säker på om hon vill exponera sig för oss, men jag tror att det var bäst att vi inte brydde oss om att täcka upp eftersom hon redan har sett oss nakna och det här är vår yacht," sa hon medan hon kysste mig när jag drog mig upp för stegen och tappade havsabborren på akterdäcket och drog min dykkniv och rensade fisken snabbt innan jag kom upp på däcket med det.

Linda hade redan gjort salladen för två, men att lägga till lite mer till den och storleken på fisken skulle det räcka mer än nog för oss tre på middag. Linda tog en stor tallrik och en liten flaska vitt vin under däck till flickan och kom tillbaka och satte sig bredvid mig när vi åt vår måltid. Fisken blev mättande och vi drack en stor flaska vin till maten och efter middagen satte vi oss ute på däck när stjärnorna kom fram när solen föll under horisonten. Jag hörde flickan gråta under däck och Linda frågade mig om vi Flicka Weed layouter göra något.

"Du kanske är bättre på att hjälpa henne eftersom hon kan ha blivit misshandlad på grund av utseendet på hennes kläder när vi hittade henne och jag kan verka som ett hot mot henne i hennes tillstånd. Det kanske inte är en dålig idé att låta henne veta att vi inte gör det. döm eller håll något hemligt för henne och om det finns något vi kan göra för att hjälpa henne medan hon är hos oss." sa jag medan jag mjukt slog Linda på hennes höft när Linda reste sig och gick därifrån.Jag tittade på hennes nakna kropp och även efter all denna tid ensam med att vi var nakna njöt jag fortfarande av hur hennes baksida svajade när hon gick.

Linda vände sig om och såg att jag tittade och log när hon vände tillbaka och klev nerför stegen för att gå nedanför. Jag skrattade åt tanken på att ha henne igen den natten på däck oavsett vad den unga kvinnan hade gått igenom och jag la mig ner och tittade upp på kvällshimlen för att se ett stjärnfall korsa från västhimlen mot öster.

Själva natten var tyst förutom ljudet av krusningarna mot sidan av yachten när jag låg där och väntade på att Linda skulle komma upp på däck igen. Jag kunde höra henne röra sig nere och sedan ljudet av dem som pratade och ljudet av sötvattenpumpen när duschen fortsatte innan antingen hon eller flickan tog en dusch. Jag kunde höra flickan protestera mot att klä av sig, men Linda ville inte ha några av sina protester eftersom Linda fortsatte att försöka klä av henne från ljudet av vad som pågick under däck tills jag hörde plask i duschen och Linda kom upp på däck och tittade lite skakad.

"Jag fick reda på varför hon försvann, men du kanske inte är redo för det här," sa Linda.

"Varför?" var allt jag frågade.

"Hon är transsexuell. Darth talon and cade skywalker Kinky Hon har bröst som du såg, men när jag fick av henne shortsen fick jag reda på att hon också har en penis och testiklar som du. Jag sa till henne att det inte spelar någon roll för oss och om hon ville komma ut på däck efter duschen kunde Sömnsynder gratis novell bära en av mina bikinitoppar och en omlott om hennes höfter." Linda berättade för mig medan hon såg mig i ögonen och försökte bedöma mina känslor.

"Jag hoppas att hon kommer upp på däck eftersom jag vill att hon ska känna sig bekväm med oss ​​och njuta av vårt sällskap. Tycker du att jag ska ta på mig shorts eller bara stanna som jag är nu?" frågade jag Linda.

"Marica heter hon och hon sa att det är vår båt och att vi ska göra som vi vill, så jag tror att det är bäst att vi förblir nakna och gör som vi skulle göra just nu!" Linda gick för att grensla mina höfter.

"Linda hur kan vi ha sex om hon kommer upp på däck.Det kan göra henne obekväm att se oss älska eftersom hon precis kastades av ett skepp som du sa till mig." frågade jag

"Baby låt mig bedöma det, hon är en vuxen som känner människors sätt och om vi älskar framför henne hur kan vi vara ett hot mot henne?" sa Linda när hon sträckte sig bakåt och smekte min hårdnande kuk. Jag stelnade snabbt och Linda satte sig på min kuk när jag hörde dörren till huvudstugan öppnas.

Jag tittade bort och såg Marica komma upp för trappan och hennes ögon låste sig på mina. Jag tittade bort tillbaka till Linda som hade stängt sin och stönade när Marica kom längre upp för trappan och jag såg att hon var toplös. Jag blev förvånad över hur vackert hennes ansikte en gång rengjordes och med lite smink och hon fortsatte att klättra uppför trappan tills hon var ute ur luckan. Marica hade en lös linda runt höfterna för att dölja sina andra delar, men det skulle inte ha stört mig då Linda öppnade ögonen och tittade på Marica och sedan tillbaka på mig.

"Hon är så vacker, var nu en bra pojke och knulla mig tills jag kommer och sedan fyller du mig fullt ut. Jag vet att hon tittar så var snäll och knulla mig hårt." Linda stönade när hon lade sig på mitt bröst.

Jag lindade Linda i mina armar och rullade över med henne på botten och Linda spred sina ben när jag tryckte upp mig på mina händer och började glida mitt skaft in och ut ur hennes våta fitta. Linda lindade sina vrister runt min rumpa och använde dem för att ställa in tidpunkten för mina stötar eftersom hennes andning var snabb och ytlig när hennes huvud rullade från sida till sida och stönande av njutning försvann från hennes läppar. Jag var lite obekväm av någon anledning när Marica satt på en kudde och tittade på oss med sitt Berätta för mig att du älskar mig Handjobbscen fasta bröst rodnat antingen av solbränna eller av lust att se Linda och jag älska i närheten.

Marica tittade på oss när jag vände mig om och tittade mot henne och hon rodnade när Linda fick orgasm och jag lutade mig bakåt och drog mig ur Linda. "Marica, jag är ledsen att jag gör dig obekväm om vi älskar dig, jag kommer att sluta," Nylon Strumpbyxor Quick jag

Hon tittade på mig med sina mörkbruna ögon och det kom tårar på hennes kinder. "Det stör mig inte eftersom ni två är så kära och det är naturligt för er att älska. Jag är bara i vägen. Jag kommer att gå tillbaka tills ni är klara." sa hon när hon började resa sig.

"Stanna snälla stanna!" Linda nästan skrek. "Du behöver någon som lägger första hjälpen-krämen på din solbrända hud."

Marica såg chockad på hur högljudd Linda hade varit och satte sig tillbaka.

Linda gick av mig och sträckte sig in i första hjälpen-lådan i närheten och tog krämen och började applicera den på Maricas tillbaka eftersom brännskadan var röd, men inte blåsor från tiden på livbåten.

"Jag vet att det kan vara svårt för dig, men snälla ta bort omslaget runt din midja eftersom vi båda inte har något emot vem du verkligen är och vi välkomnar dig att gå med oss ​​och vara naken. Vi har inga hemligheter för varandra och vi känner båda två. det skulle vara bra för dig att vara ledig och bara njuta av vårt sällskap ikväll." sa jag medan jag lade min vänstra arm runt Linda i midjan.

Linda hade några joints redan rullade och i en torr låda inom räckhåll och jag ställde mig upp och klev förbi Marica för att gå nedanför för att hämta två flaskor kylt vitt vin som vi tre kunde dricka. Jag stannade bredvid Marica och lät mina fingrar borsta igenom hennes hår när hon tittade upp på mig och jag log när Leah Bryant Porr klev nerför stegen för att gå till byssan.

Jag sträckte mig in i kylen och drog ut flaskorna och öppnade dem båda och brydde mig inte om glasögon då jag tänkte att vi helt enkelt skulle dela på flaskorna när vi gick runt skarvarna vi skulle röka. När jag bar flaskorna ovanpå såg jag att Linda hade tänt den första jointen och erbjöd den till Marica när jag satte mig mellan dem två och räckte en flaska till Linda och den andra Marica när Marica överlämnade jointen till mig.

Vi rökte fyra joints och polerade bort vinet på kort tid och det var uppenbart att vi tre var mer än lite sura. Jag slängde stegen över sidan och Linda dök med huvudet i vattnet.Jag ställde mig upp och sträckte fram min hand till Marica och hjälpte henne resa sig och medan hon gjorde det drog jag omslaget runt hennes midja för att exponera hennes kropp. Marica såg precis ut som kvinnan men hade vad som såg ut att vara en fyra tums penis och små testiklar.

Jag hoppade in och drog henne med mig medan hon tjöt när vi slog i vattnet. Vi simmade och lekte runt i vattnet när vi tre var slösade och lekte tag. Vi lekte alla med varandras kroppar när vi simmade och det kändes inte konstigt eller annorlunda när vi simmade i det mörka vattnet. Stjärnorna och månen lyste i natten när vi lekte. Linda klättrade upp ur vattnet och jag sträckte ut handen och klappade hennes rumpa när hon tar Jästinfektion Munnen upp för stegen. Jag lät Marica nästa och gjorde samma sak mot henne och hon vände sig om och log mot mig när hon tog sig upp på däck. Jag var sist upp och såg Marcia ensam på däck eftersom Linda måste ha gått under för något.

"Marcia du är en underbar och sexig kvinna. Jag hoppas att du inte har något emot att jag säger det här?" sa jag medan jag rörde mig för att kyssa henne.

Marica tittade på mig ett ögonblick medan jag tittade på hennes uttryck och sedan slöt hon ögonen och lutade huvudet bakåt när jag kysste henne. Linda dök upp underifrån med en flaska rött vin när jag kände hur Marica lutade sig Stjärna i din egen porrnovell mig och hennes kuk gnuggade mot mitt högra lår. Jag kramade henne hårdare mot min kropp när Linda knackade mig på axeln.

"Det ser ut som om ni två är lite mer än nära varandra. Kinky Double barrel blowjob Ska jag gå nedanför och ge er två tider att njuta av varandra lite bättre?" Linda skrattade.

"Jag är så ledsen att jag blev överväldigad och han är så stilig att jag är så ledsen över att ha kysst honom." stammade Marcia.

"Det är bra med mig, men jag tror att innan vi fortsätter leken och lekarna kanske vi vill ta ett steg tillbaka och fundera på om vi tre är redo. Marica är du helt säker på att du vill ha sex med oss ​​eller kan detta vara en naturlig känslomässig reaktion av att vara rädd för att hamna i drift.Vi kommer inte att göra något du inte önskar, men jag tror att det är klokt för ikväll att bara ha ett trevligt surr och på morgonen efter frukost kan vi prata om livssituationen ombord på fartyget. Resten av kvällen drack vi och pratade om våra liv och hur Marica hade blivit för att vara ombord på fartyget.

Hon berättade för oss att det var en man som hade kommit till klubben där hon och flera av hennes kvinnliga vänner drack och dansade och började köpa drinkar till dem mest hela natten tills de var väldigt fulla. Han var en lång tjock man som var välmusklad av snittet i sin dubbelknäppta sidendräkt och han smuttade bara på sin drink medan de festade hela natten. Han hade mycket långt korpsvart hår draget bakåt i ett läderband långt förbi mitten av axlarna.