Lita aldrig på en stor rumpa och le

Upoznavanje u Bosni

Introduktion: Efter mer än 20 års äktenskap har jag och hennes fästman letat efter nya sätt att hålla vårt sexliv intressant och spännande. En av de saker vi har upptäckt om oss själva är att naturen (make) tycker att det är ganska stimulerande att exponera Spread (hustru) offentligt. Å andra sidan tycker Spread att det är lika stimulerande och spännande att bli utsatt för främlingar, särskilt när det innebär att gå med på en av hennes mans galna idéer eller utmaningar. Våra berättelser är alla sanna, och vi har gett både våra personliga observationer, känslor och tankar för varje äventyr. Följande är en av våra berättelser.

Natur: När jag tog med hunden på en vandring längs en välkörd, men ändå isolerad stig nära vårt hem, slogs jag av idén att göra en fotosession med min fru, Spread. Jag föreställde mig att stranda henne under ett träd nära den här stigen genom att knyta hennes handleder med ett rep och ögla repet över en förhöjd gren. Jag visualiserade att jag tog bilder av henne i olika stadier av avklädning tills hon var helt naken och hjälplös. Att lägga till äventyret var just denna plats. Även om leden var ganska välanvänd, kunde jag ta ett halvdussin vandringar på olika dagar och aldrig Sexposition att prova på en annan vandrare. Så jag kände att chanserna att bli överraskad av en främling förvisso fanns, men det var osannolikt att det skulle hända. För mig är den här typen av omständigheter min favorit – och lämnar bara en liten chans att våra upptåg kommer att upptäckas.

Spridning: Det var över kaffet på en lördagsmorgon som min man, Nature, bestämde sig för att övertala mig till en av sina kinky idéer om en fotografering nära en vandringsled som vi båda besökte. Hennes fästman älskar att fotografera mig naken när han har möjlighet, så jag blev inte förvånad över hans idé. Det som förvånade mig var hans önskan att binda mina armar över mitt huvud och lämna mig helt i hans nåd. Vi hade gjort lite lätt bondage tidigare, men alltid i avskildhet i vårt hem.Att göra något sådant här offentligt var lite skrämmande för mig; men å andra sidan kunde jag känna en spänning av spänning över utsikten. Som sagt, jag gick med på hennes fästmans idé, och vi bestämde oss för att göra vårt äventyr att hända samma eftermiddag. Hennes fästman ville tajma det så att solen skulle vara precis ovanför horisonten.

Natur: Som väntat var Spread helt upp till min idé, även om hon verkade nervös över hela bondage-grejen och att vara så nära leden. När vi gick ut ur huset den eftermiddagen försäkrade jag henne att jag skulle hitta ett träd som inte låg direkt i anslutning till leden och att jag skulle vara där för att klippa loss repet om det skulle behövas.

Uppslag: Jag hade bestämt mig för att ta på mig ett par tätsittande cutoff-shorts och en tubtopp för detta äventyr. Jag visste att hennes fästman verkligen gillade just den här toppen eftersom jag aldrig bar en bh under, och skuggan av mina vårtgårdar och bröstvårtor stod verkligen ut i rätt ljus. Han bröt ut i ett flin varje gång någon främling gick förbi oss, och visste att killen kollade in mina bröst.

Natur: Bilresan ut till spårhuvudet tog bara cirka 15 minuter, och jag var glad att se att det inte fanns några andra bilar parkerade där. Detta var en bra indikation på att vi skulle ha stigen för oss själva. Lita aldrig på en stor rumpa och le Naturligtvis visste jag att detta kunde förändras, men vi kunde åtminstone anta att ingen annan redan var på vägen framför oss. På väg nerför leden, en lätt vandring som tog oss genom några skogsområden, prickade av små gräsbevuxna ängar, Översättare från engelska till latin jag glad över att se att Spreads bröstvårtor stod på uppmärksamhet, vilket tydde på att hon redan började bli exalterad inför vårt äventyr.

Spridning: Vi hade vandrat in till vårt mål på vad som verkade för mig som bara några minuter, men hennes fästman påpekade att vi var minst en mil in från spårhuvudet. Han pekade ut trädet han ville använda, som låg på andra sidan en liten Flicka På Gräs, cirka 50 meter från leden.När vi gick för att korsa den höga gräsplanen började jag bli lite rädd för vad vi skulle göra. Jag hade inget emot att posera naken, utan att bli bunden vid ett träd.Jag hade verkligen andra tankar.

Natur: När vi väl kom till trädet jag hade valt ut kunde jag säga att Spread var nervös. Försökte lugna henne, lindade jag henne i mina armar och kysste henne fullt på läpparna. Jag sträckte mig ner, tog tag i hennes rumpa och drog in henne i mina höfter. Jag kunde redan känna att en erektion började byggas upp, och jag är säker på att hon kunde säga att jag blev upphetsad. Jag sa till henne att jag hade en idé som kanske skulle lugna ner henne lite. När jag sträckte mig ner i min dagsväska, drog jag fram en flaska chardonnay och ett par koppar. Tillsammans satt vi i det höga gräset och smuttade på vårt vin. Jag strävade efter att borsta hennes bröst med min hand eller arm varje gång jag lutade mig fram för att ge henne en kyss. På nolltid kunde jag säga att Spread var redo att starta fotosessionen.

Spridning: Vinet gav mig det extra mod jag behövde för att gå vidare med vårt äventyr. Jag kunde känna den där härliga rodnade känslan man får när alkohol börjar tränga in i kroppen. Efter att ha slängt tillbaka den sista halvan av mitt andra glas vin sa jag till hennes fästman att jag var redo att börja. Jag älskar att titta på Nature när han börjar genomföra en av sina galna planer, och denna eftermiddag var inget undantag. Han får Asiatiska roliga fakta här blicken i ögonen som jag inte kan beskriva, men jag kan se att han ökar. Han sträckte sig ner i sin ryggsäck och drog Trans en spole av bomullsrep. Först lindade han repet runt min högra handled ungefär sex gånger – jag märkte att det inte var för hårt, men praktiskt taget omöjligt för mig att glida av repet från min handled. Jag började undra hur hennes fästman hade lärt sig just detta trick.

Natur: Efter att ha fäst ena änden av repet vid Spreads handled, gjorde jag några öglor över hennes andra handled och band sedan ihop båda handlederna. Sedan slängde jag spolen över en trädgren som hängde cirka fem fot ovanför hennes huvud.När repet forsade ner från lemmen, drog jag i det och drog Spreads armar upp över hennes huvud. Jag vevade inte på repet, men hennes händer och armar var definitivt orörliga när jag var igenom. Jag tog änden av repet och fäste den i en annan gren och gick sedan tillbaka för att undersöka mitt hantverk.

Spridning: Jag kunde känna blodet långsamt rinna ur mina händer, när jag såg hennes fästman binda av repet vid trädet. Nästan omedelbart tog han tag i kameran och började klicka av bilder. Jag låtsades att jag såg rädd ut och tände på samtidigt, vilket hennes fästman sa var perfekt. När han klev nära mig och drog ner min tubspets för att avslöja mina c-cup-tuttar, tittade jag över mot leden för att försäkra mig om att vi fortfarande var ensamma. När han gick tillbaka för att ta fler bilder kunde jag känna värmen från eftermiddagssolen på mitt bröst. Mina bröstvårtor hade varit hårda ända sedan jag gick ut ur bilen, men de var överfyllda nu.

Natur: Efter att ha tagit några bilder på Spread som hängde där topless, gick jag framåt för att dra av mig hennes shorts. När jag kysste henne medan jag drog i knappen och dragkedjan på hennes avskurna jeans, såg jag att hon verkligen höll på med det när hennes tunga sökte sig djupt in i min mun. Med lite vickande hjälp från Spread lyckades jag dra hennes snäva shorts över hennes höfter och lät dem falla till hennes anklar. Därefter förde jag hennes tubtopp över hennes höfter och lät dem sammanfoga hennes shorts på marken. Bdsm fuck Trans Jag lämnade hennes små sporttrosor på plats när jag steg tillbaka för att ta några fler bilder. Spread fortsatte att göra dessa coola ansikten som om hon hölls fången av någon främling - vilket gjorde upplevelsen desto bättre för mig. Vid det här laget hade jag en full erektion på gång, och jag var frestad att knyta upp henne och bädda ner henne just i det ögonblicket.

Uppslag: Efter att naturen hade tagit några bilder med mina shorts och skjorta dinglande vid anklarna; Jag klev ur båda plaggen och sparkade av dem åt sidan. Jag kände mig ganska utsatt när jag stod där i bara mina vita trosor på denna mycket offentliga plats.Tanken på att någon, vem som helst, kunde gå längs den stigen och se mig stå där var otroligt spännande, om än lite nervös. Jag kunde känna saften från min fitta blötlägga genom mina trosor.

Natur: Äntligen var det dags att tappa trosorna. Jag rörde mig snabbt för att ta av mig Spreads trosor och lämna henne helt exponerad. Hennes prydligt trimmade rödhåriga buske verkade glänsa i det kontrasterande ljuset från den sena eftermiddagssolen. Spread har en kropp som jag tycker är lika attraktiv idag som jag gjorde dagen då jag gifte mig med henne. Hon har fått två barn, så hon kanske inte är så skulpterad som hon en gång var, men hon mår fortfarande bra. Står ungefär 5'8", har hon en vacker timglasfigur fortfarande, med lite mer vikt på höfterna än vid 20 års ålder. Hennes bröst är perfekta 36C, och fortfarande ganska jävla pigg. När jag steg tillbaka för att knäppa av några bilder kom det på mig att jag behövde en speciell rekvisita för att göra den här scenen perfekt.

Spridning: När jag stod under det trädet, armarna hängande ovanför mitt huvud Latina bröst lämnade mig helt exponerad och hjälplös, blev jag upprymd. Rädslan för att åka fast var alltid närvarande, och jag höll en vaksam vakt för alla rörelser på leden. Men hela tiden kunde jag känna hur safterna sipprade ner på insidan av mina bara lår, som om jag bad om att bli tagen. Jag såg hennes fästman dra fram en näsduk ur sin ryggsäck och undrade vad han höll på med nu. Han gick runt bakom mig och frågade om det skulle vara ok om han använde halsduken som en munkavle. Han sa att det skulle ge mer realism till scenen. Vid det här laget tänkte jag att det inte spelade någon roll, så jag samtyckte.

Naturen: Jag drog huvudduken genom Spreads öppna mun och band av den bakom hennes huvud. Scenen var perfekt, när jag gick tillbaka för att ta några fler bilder. Efter en stund bestämde jag mig för att jag behövde gå längre bort från Spread så att jag bättre kunde fånga scenen. Jag ville ta mig tillbaka till leden så att jag kunde fotografera hur det kan se ut för en främling som går förbi.Efter att ha försäkrat henne om att det skulle gå bra, och att jag bara skulle vara ett ögonblick bort, började jag gå tillbaka över den lilla ängen.

Spridning: När jag såg naturen komma längre och längre bort kunde jag känna min ångest och spänning växa. Mina armar var domna efter att ha varit uppehållna så länge, och jag kunde känna att mina fittsafter fortfarande rann nerför mitt ben. Med munnen i munnen kunde jag inte ropa på honom, speciellt när jag till min fasa såg en ensam cyklist dyka upp på leden bakom honom.

Naturen: Först insåg jag inte att vi inte längre var ensamma. Jag var inte så långt borta att jag inte kunde låta bli att märka att Spread verkade fokusera hennes uppmärksamhet på något bakom mig. När jag vände mig om såg jag en cyklist som rullade fram längs leden och såg uppenbarligen vad vi gjorde. Vid det här laget var jag mer än halvvägs till leden, så jag började ta mig fram till cyklisten, som vid det här laget hade stannat och stod på sin cykel.

Spridning: Jag såg hjälplöst på när naturen gick fram till den här främlingen och verkade engagera honom i samtal. Han var för långt borta för att känna igen, men jag märkte att han var fokuserad på att titta på mig när jag dinglade med munkavle och naken under trädet. Jag kunde inte förstå varför hennes fästman fortsatte att prata med den här killen, och varför han inte lät honom gå vidare längs leden. Föreställ dig hur jag kände när jag såg mannen ställa ner sin cykel och börja gå med hennes fästman över ängen mot mig.

Natur: Cyklisten var uppenbarligen i slutet av 60-årsåldern och uttryckte först oro över att allt var ok. Jag försäkrade honom att Spread och jag var gifta och att vi bara uppfyllde en liten rollspelsfantasi. Trans If you arent eating my ass aggressively my hand on your Han skrattade och berättade hur han och hans nu avlidna fru brukade göra liknande saker år tidigare. Jag blev chockad när den här äldre herren föreslog att jag skulle tillåta honom att gå fram till min fru och ta ett foto eller två.Men efter en stund tänkte jag att killen verkade ofarlig, och jag kunde se att han redan hade en utbuktning i byxorna när han såg Spread stå naken över ängen. Jag sa till honom att jag inte hade något emot det, speciellt om han inte hade något emot att jag fotograferade honom och fotograferade Spread. Min oro för att Spread skulle vara arg på mig vändes snabbt av tanken på att se den här gamla killen fotografera min nakna och hjälplösa fru.

Spridning: När de två närmade sig mig vände mina känslor först till pinsamhet, sedan till ilska mot naturen. Hur kunde han tillåta denna främling att närma sig mig i ett så utsatt tillstånd. Vi hade aldrig gått så långt i våra exhibitionistiska äventyr. Främlingen, en äldre kille, kom inom cirka 30 fot från mig när han stannade och drog fram sin mobiltelefon. Ett ögonblick trodde jag att han skulle ringa en vän och berätta om sin förmögenhet, vilket fick mig att skrocka lite för mig själv. Men när han började rikta telefonen mot mig insåg jag exakt vad han skulle göra. När jag tittade över på Nature och förväntade mig att han skulle kliva upp och stoppa killen från att ta bilder, blev jag chockad när jag såg honom ta bilder på killen som fotograferade mig. Vad jag dock blev riktigt chockad över var att jag kände mig mer och mer tänd för varje nytt ögonblick. Tanken på att bli så utsatt för en främling var plötsligt mindre skrämmande och mer och mer erotisk för mig.

Natur: Jag kunde säga att Spread var förbannad på mig så fort jag kom tillräckligt nära för att se reaktionen i hennes ögon. Men som jag hade förutsett verkade min kinky lilla fru snabbt förändras från att vara arg, till att verkligen komma in i vad som hände. Gubben höll sig på avstånd och sa aldrig ett ord till henne förrän han var klar. Innan han vände sig för att gå sa han bara, "tack hon, du gjorde min dag." Efter att ha skakat min hand gick Tjeckiska kvinnors inträde i medicinsk tillbaka till sin cykel.

Spridning: Naturen väntade tills den gamle killen hade trampat utom synhåll nerför leden innan han lossade mig och lät mina armar falla åt sidan.Jag hade absolut inga känslor kvar i min arm, förutom känslan av blod som rusade tillbaka till mina händer och fingrar. Jag var så kåt för tillfället, jag brydde mig inte om bultandet i mina armar, allt jag ville göra var att känna min fästman inom mig. Han slösade ingen tid på att fälla sina egna kläder och bädda ner mig i gräset. Jag var SÅ redo för honom att jag måste ha cum inom en minut efter att jag kände hans kuk glida in i min blöta våta fitta. Vi älskade passionerat på den ängen och gick först efter att solen hade gått ner och dagsljuset blivit grått. Spänningen av dagens upplevelse höll mig kåt i flera dagar, då jag undrade om jag skulle se mig själv publicerad på någon offentlig webbplats när främlingen laddade ner sina mobiltelefonbilder. Även om jag blev förskräckt vid tanken på att bli publicerad på nätet - att jag kan identifieras av vänner eller familj - var tanken att någon främling hade den Big Boob-tävling lika spännande.

Naturen: I flera dagar efter vårt lilla äventyr kunde jag säga att Spread förblev fullt upp. Hon malde på min kuk varje morgon när jag vaknade och nästan slog ner mig så fort jag klev in i huset efter jobbet. Naturligtvis fick detta mig bara att börja fundera över hur jag skulle kunna replikera, eller förbättra äventyret. Alltid i det förflutna var Spreads exponeringar offentligt "oavsiktliga" och flyktiga. Men den här gången hade någon främling noggrant undersökt min frus nakna kropp – fotograferat henne och lämnat oss båda med tankarna att hon skulle kunna exponeras på internet någon gång i framtiden av den här mannen. Allt detta fick mig bara att börja planera vårt nästa exhibitionistiska äventyr.