Punk Girl Sex Story

Upoznavanje u Bosni

KAPITEL TRE

Det var faktiskt en väldigt vacker kväll när jag gick på stigen. Om jag tittade ner mycket försiktigt när jag gick kunde jag lätt läsa den lilla digitala tidsdisplayen som var inbyggd i bältets framsida. Jag hade tajmat saker perfekt. Klockan var bara lite Franska kyssar Xxx 2:15 när jag kom till min släpppunkt. Inom kort skulle fjärrkontrollen skicka släppsignalen och jag skulle vara fri från armbanden och redo att ta mig tillbaka till mina kläder. Jag gick en bit uppför leden och tillbaka så att jag kom fram till spårmarkören exakt klockan 02:30.

Inget hände. Jag försökte dra bort armarna från kroppen, men släppet ville inte öppnas. Jag försökte igen och igen och igen, men mina händer var inte fria. Jag tittade ner genom mina bröst på klockan på bältet. Klockan var nu 02:35. Jag skulle behöva vänta tio minuter innan fjärrkontrollen skickade utsläppskoderna igen.

2:45 kom äntligen, men vid 2:50 var mina händer fortfarande instängda. Jag hade ännu inte panik, men jag började känna en verklig rädsla för att något skulle gå fruktansvärt fel. 3:00 och 3:15 kom och gick och 03:30 var det dags för den där sista releasesekvensen. Vid 03:35 började jag gråta sakta. Jag var instängd.

Nej vänta. "Säkerhet, säkerhet, säkerhet," jag hade säkerhetskopior och mina säkerhetskopior hade säkerhetskopior. Jag skulle klara mig. Det fanns en manuell frigöringsknapp på undersidan av utlösningssändaren. Allt jag behövde göra var att vända den med foten och trycka på knappen. Den var avsiktligt stor bara så att du kunde göra det i en nödsituation. Punk Girl Sex Story Att vända på enheten skulle utlösa straffchockerna, men eftersom de ändå skulle börja sparka in så småningom var det inget problem.

Jag klev försiktigt av leden en bit tillbaka in i krattskogen. Enheten var precis där jag hade lämnat den. Det tog ett par försök, men till slut fick jag den vänd och använde stortån på min vänstra fot. Jag tryckte på frigöringsknappen.

Ingenting.Ingen chock; ingen frigivning; Nej inget. Jag stirrade ner på den mörka lådan i löven och undrade vad som kunde ha gått fel. Sedan slog det mig. MÖRK låda. Det fanns ingen liten röd strömlampa. Det fanns ingen tidsvisning. Även om enheten var avstängd bör det finnas en tidsvisning.

Herregud, batterierna var slut. Hur kunde det hända. Jag hade aldrig haft problem med batterierna. Jag vet att jag hade laddat enheten innan jag gick hemifrån. Jag vet att batterierna sa att de hade full laddning. De borde ha kunnat hålla i dagar – eller till och med veckor, men de var döda. och det var jag också.

Saker och ting gick inte som planerat. Istället för att glatt gå tillbaka nerför leden för att hämta mina kläder och smyga tillbaka in i lägret, var jag instängd i spårarmbanden utan att jag kunde släppa mig. Nej, det var inte sant. På grund av W hade mina säkerhetskopior säkerhetskopior. Allt jag behövde göra var att smyga tillbaka in i lägret och komma till fjärrkontrollen i mitt tält. Då kunde jag släppa mig själv. Det borde inte vara så svårt att komma in i lägret, det var tomt och Ed låg och sov.

Jag brydde mig inte om att gå tillbaka till där jag hade gömt mina kläder eftersom jag inte kunde göra något med dem ändå med händerna bakom ryggen. Jag gick direkt till lägret. Det här skulle inte bli så illa. förutom att den automatiska släppsekvensen började 03:45.

Det var bra att jag hade bestämt mig för att använda ball gag, annars skulle jag ha väckt hela länet när den där nivå 5-chocken först träffade mig. Den plötsliga chocken var längs hela området där kedjorna berörde min kropp. Mina bröstvårtor kändes som om tusen bin sved dem och hela området mellan mina ben från min slits till toppen av mina rövkinder brann. När W hade visat mig hur Gör oralsex ont här var med nivå 2 hade jag nästan blivit förbannad. Den här gången gjorde jag mig förbannad och var väldigt rädd att jag också skulle skita på mig innan pulsen slutade.

Jag stod på leden och kippade efter luft – eller så mycket jag kunde flämta genom andningshålet på den stora gummibollen i munnen.Varför hade jag satt den till nivå 5. Varje gång chocksekvensen pulserade tog det en minut från timern. Penis pump Heterosexuella Efter den femte sekvensen skulle den gå till kontinuerlig tills batterierna var urladdade. Jag hade 14 minuter kvar till nästa chock. Jag visste att jag inte kunde komma tillbaka till lägret under den tiden. Även om jag gick väldigt snabbt skulle det ta minst en halvtimme eller fyrtio minuter. Jag kunde ta mig dit innan den sista tortyren, men jag skulle utsättas för minst fyra av straffcyklerna innan jag kunde släppa mig själv med fjärrkontrollen i mitt tält. Jag gick så snabbt nerför stigen som mina kedjade vrister tillät och fruktade för varje steg den kommande straffpulschocken.

Men när jag gick, och när nästa pulssekvens närmade sig, började jag också bli blötare och blötare. Herregud, vad tänkte jag. Jag skulle bli smärtsamt straffad och det tände mig. Jag kanske var mer en smärtslampa som jag trodde. När jag gick lät jag sexsensationerna ta över. Kedjans gnidning mellan mina ben. nattluftens svalka mot mina våta fittläppar. kedjans drag i mina bröstvårtor. tanken på att någon tittar på mig när jag gick naken nedför en allmän promenad stig i en allmän park. Plötsligt var det dags. Jag kunde se att tidsvisningen på bältet visade 3:58. Nästa puls kom,

Den här gången skulle jag vara redo för det. Jag slutade gå och ställde mig lätt utspridda och väntade. Jag gav mig på pulsen. Jag gav mig på smärtan och plötsligt var den där. Återigen de tusen bin på mina bröstvårtor och elden mellan benen. Jag lutade mig något bakåt så att kedjan drogs längre in i min slits framtill. Jag skrek in i ballgagen när ytterligare tusen bin anslöt sig till sina vänner genom att attackera min klitoris. Jag vet inte hur eller varför, men jag var nära en orgasm - och sedan var det över.

Jag hade 13 minuter på mig att komma längre ner på stigen innan den började igen.Mina bröstvårtor gör ont; min klitoris gjorde ont; min slits och rövhål gjorde ont; och jag var fortfarande minst en halvtimme från lägret. Cykeln skulle upprepa sig minst två gånger innan jag kunde nå lägret. Jag skyndade med och undrade för mig själv om jag faktiskt kunde komma från smärtan nästa gång.

Jag passerade precis ett litet picknickskydd när tidsvisningen nådde 4:11. Skyddets yttervägg hade stora stolpar i sidled ungefär i midjehöjd för att stärka stolparna som höll upp taket. De påminde mig om "ledarbänken" på lägret. Jag undrade hur det skulle vara att böja sig över den där bänken när straffchockerna slet igenom mig. Utan att riktigt medvetet bestämma mig för att göra det, fann jag mig själv lutad över staven precis när de första stötarna träffade mig.

Bina var tillbaka, elden var tillbaka, smärtan var tillbaka, men när jag föreställde mig en stor folkmassa som tittade på mig hjälplös och pissade mig av smärta, strömmade en enorm orgasm genom mig. Heterosexuella Shona river big cock blowjob and facial cumshot Det var som att det började djupt i min fitta och spred sig till Punk Girl Sex Story av mina tår och toppen av mitt huvud. Det var bra att jag var böjd över stolpen annars hade jag fallit till marken. Jag var inte säker på hur bra jag skulle kunna ta mig upp i kedjorna igen om jag hade ramlat. Det tog en minut eller två innan jag kunde räta upp mig igen och komma tillbaka på leden. Jag var inte säker på om vätan nerför benen var från fittsaft eller om jag faktiskt hade gjort mig förbannad igen. Jag hade i alla fall minst en chocksekvens till innan jag kom tillbaka till lägret.

Jag var nästan på läger när nästa straffsekvens började. Jag hade inte tittat på timern, så den överraskade mig totalt i mitten av steget. Allt jag kunde göra var att skrika in i min ballgag och vänta på att den skulle ta slut. Den här gången var allt smärta. Kanske berodde det på att jag inte hade förberett mig på det. Kanske var det för att jag inte hade gett mig på det eller tänkt på det. Det var i alla fall ren, plågsam smärta som verkade vara i evighet. När det äntligen tog slut fortsatte jag längs stigen.

Lägret låg strax över nästa lilla kulle.Jag var tvungen att påminna mig själv om att inte försöka springa, utan faktiskt att gå väldigt långsamt. Jag kunde inte bara gå in i lägret vid stighuvudet vid badrummen eftersom jag skulle vara lätt att se om någon var igång - som Ed. Jag bestämde mig för att arbeta mig igenom skogen till området precis bakom mitt tält. Det gick långsamt och svårt och kvistarna och stenarna på skogsflödet grävde sig ner i fotsulorna, men jag fortsatte.

Till slut nådde jag kanten av gläntan, men något var fruktansvärt fel. Mitt tält var inte där. Och lägret var inte tomt. Det var helt fullt av husbilar och tält som den mest hektiska helgen någonsin. Vad som hade hänt. Var jag på rätt läger?

Jag vände min väg och gick tillbaka till leden vid badrummet. På skylten stod det: "Ed's Wayside Camp. Toaletter är öppna för naturstigsvandrare." Det här var rätt ställe. Kan mitt sinne bara spela mig ett spratt. Kanske hade några av folket för helgen kommit väldigt sent – ​​eller väldigt tidigt. Visserligen var lägret fullt, men det ändrade inte det faktum att jag var tvungen att gå tillbaka till mitt tält. Jag behövde bara hitta den.

Jag stod på stigen några ögonblick och studerade mycket noggrant var jag var med avseende på var jag brukar slå upp mitt tält. Jag gick sedan tillbaka in i skogen och såg till att jag var på väg åt rätt håll på rätt avstånd. Jag kom igen till skogsbrynet. Det Hitta sexförbrytare i mitt område den där tallen som hade brutit av nära toppen i den stora stormen för två år sedan. Och där var eken med metallkroken indriven ungefär sex fot från marken så att du kunde hänga upp dina soppåsar bort från tvättbjörnarna och stinkdjuren. Det var min camping. Jag var säker på det. Men det var inte mitt tält. Och det var inte min bil som stod parkerad framför campingen. Jag stod där och försökte ta reda på vad som pågick när den femte straffcykeln drabbade mig. Smärta och panik är ingen bra kombination. Jag ville springa. Jag ville gömma mig.Jag ville att det här skulle vara en ond dröm som jag skulle vakna upp ur, men istället var det tusen Panochas Peludas Xxx och eld mellan mina ben och kliande törnebuskar när jag skakade och darrade i månskenet.

Smärtan gick över, men inte paniken. Vad var på gång. Veronica avluv degraded noveller Var var mitt tält. Jag kunde höra W:s röst i mitt huvud, "backupplan A, backupplan B, backupplan C." Jag tror att jag var nere på reservplan G. Det enda alternativet var att jag väntade på att manschetten skulle släppa av sig själv, komma till mina kläder och sedan gå någonstans för att få hjälp.

Jag visste att jag hade mindre än tio minuter på mig innan batterierna skulle gå in i sin sista urladdningscykel, men jag hade ingen aning om hur länge den cykeln skulle pågå. Den kom om mindre än tio minuter. Jag var tvungen att Landflickan så långt bort från lägret som möjligt under den tiden.

Jag gick tillbaka upp på stigen och gick så fort jag kunde i mina kedjor. Trots kylan i nattluften svettades jag. Kanske var det ansträngning. Kanske var det rädsla. Jag föreställde mig att jag ramlade till marken och vred sig av smärta, och när jag gjorde det kände jag att jag återigen blev tänd. Det här var galet. Jag höll på att känna mer smärta än jag någonsin känt tidigare i mitt liv och även om jag fruktade och fruktade det, blev jag upprörd av tanken. Vad var det för fel på mig?

Tidsvisningen i mitt bälte rörde sig stadigt mot deadline klockan 5:00. Klockan 4:59:30 stannade jag och förberedde mig. Jag hade lärt mig att om jag gav mig på smärtan så var det inte lika illa. Om jag föreställde mig att folk tittade på mig förändrade det smärtan på något konstigt, perverst sätt. Jag förberedde mig och väntade på att bina skulle slå till.

När jag stod tyst på leden, mina ben spreds lätt, min kropp försökte slappna av - precis innan stötarna började - såg jag plötsligt en blixt av svart och kände att något började dras över mitt huvud. Det var någon slags väska. Jag kände ett snabbt ryck i ett rep eller något som spändes runt min hals för att hålla väskan på plats.Sen precis när chockerna började hörde jag Eds röst viska mjukt och ormlikt i mitt öra, "Hej SSuzy."