Hur man förlorar fett på ryggen

Upoznavanje u Bosni

Hallå. Ännu en ny historia för Rik flicka han är inte med mig nu som troligen kommer att byggas ut till en serie. Alla karaktärer är över 18 år.

Jag älskar feedback så kommentera gärna eller kontakta.

Njut av!

+++++

Detta, tänkte jag, att ta in ett djupt andetag av sommarluften, smaka på träd Twink Cum Story vatten och solsken, var en sak man aldrig fick njuta av att bo i en storstad. Jag tittade på stranden och reflekterade över att den vackra unga kvinnan som satt på stranden och solade naken, var en annan sak jag sällan såg i staden. Stuglivet var bra.

Min fru, Lisa, och jag hade bott i staden i nästan tjugo år, sedan vi först träffades, innan vi ens gifte oss. Det passade oss, och passade vårt liv.

Vi hade båda ganska bra jobb och tjänade bra pengar. Hon arbetade på en managementkonsultfirma och reste ofta som en del av sitt jobb. Jag, å andra sidan, arbetade som chef för en kedja av livsmedelsbutiker. Jag skulle inte säga att jag älskade mitt jobb, men jag gillade att lösa problem och hade stigit i graderna genom åren.

Vi hade inga barn. Vi hade haft det samtalet innan vi bestämde oss för att gifta oss 15 år tidigare. Vi gillade våra liv och ville fokusera på våra karriärer och oss själva. Ett tag checkade vi då och då in och försäkrade oss om att vi fortfarande var på samma sida. Vi tvekade aldrig i beslutet och så småningom knöt min fru sina rör. Jag skulle också göra en vasektomi men vi kom aldrig till Vuxen gratis webbkamerachatt. Det verkade inte spela så stor roll. Vi låg inte med andra människor i alla fall.

Vi hade turen att vi fortfarande var attraherade av varandra. Min fru var blond, ungefär två tum kortare än mig vid 5'8. Hon hade en atletisk kropp som hon höll på med gymbesöken. Hennes bröst var inte alltför stora, bara kantade in i c cup territorium, men det gjorde att de stod sig mycket bra. De var lika pigga och roliga att leka med som de hade varit på dag ett.

Jag var också blond, med ljusblå ögon och helskägg som precis hade börjat bli grått.Jag hade naturligt breda axlar och även om jag kanske var lite mjukare runt mitten än vad jag en gång hade varit, var sexpacket av min ungdom för länge sedan borta, jag sprang ett par gånger i veckan och höll mig aktiv, och höll mig i hyfsad form.

Vårt sexliv hade alltid varit bra, men med åren upphörde det att vara fokuspunkten i vårt förhållande. Efter 15 års äktenskap och nästan 20 års samvaro hade vi sex några gånger i månaden. Hur man förlorar fett på ryggen Vi jobbade båda långa timmar och Lisa reste mycket i jobbet. Jag försökte att inte ogillas över avhoppet. Hennes sexlust verkade avta med tiden medan min höll sig stabil eller blev starkare.

Ändå var vi bästa vänner och jag visste hur jag skulle ta hand om mig själv, vilket jag gjorde minst en gång om dagen.

Det är konstigt hur annorlunda ditt liv är när du väljer att inte skaffa barn. Min fru och jag köpte vår lägenhet i centrum när priserna fortfarande var rimliga, och bosatte oss i en mycket urban livsstil. När våra löner växte trivdes vi mer. Vi gick ofta ut på bio, ute på drinkar eller middag några gånger i veckan, eller gick på konserter eller shower. Våra vänner fick under årens lopp så småningom barn, köpte husen i 'burbs' och föll ur våra liv. Varje gång det hände svära paret att *de* skulle vara undantaget och fortsätta med livsstilen. Det hände aldrig och vi såg tyvärr, men uppgivet, hur de försvann ur våra liv.

Vi hade en liten grupp likasinnade vänner, vanligtvis lite yngre än oss, som vi umgicks med. Lisa mer än jag, ärligt talat. Hon var alltid mer den som skaffade och behöll vänner.

Vår lägenhet låg i hjärtat av centrum i ett hippt kvarter. Det fanns barer och restauranger runt omkring och vi jobbade båda inom gångavstånd från hemmet. Den enda naturen var dock en liten parkett där lokalbefolkningen gick ut med sina hundar.

Byggnaden vi hade köpt i var ett gammalt ombyggt lager och det var vackert, med gamla trägolv, rädda med huvudena och röda tegelväggar.Vi inredde i mitten av århundradet och vi levde det urbana livet vi båda hade drömt om som barn ute i pinnarna.

Den enda nackdelen var den totala bristen på natur. Det här störde inte Lisa lika mycket som det gjorde mig. Jag hade vuxit upp med att campa, vandra och spendera tid utomhus. Det hade varit riktigt viktigt för mig. Lisa, å andra sidan, hatade att vara ute.

Vi hittade till slut vår kompromiss. På vintern tog vi en semester till någon solig semesterort i Mexiko och på sommaren hyrde vi en stuga vid en sjö nära vår stad.

Vi hyrde alltid samma stuga. Det var ungefär två timmar utanför staden, ägt av ett äldre par som för länge sedan hade byggt fem stugor på en liten halvö som stack ut i en klar sjö.

Den hade en liten, semi-privat strand, var relativt bekväm och alltid ren. Det var inte en utväg i vägen för de vi besökte på vintern. Det fanns inga allt-du-kan-äta bufféer eller ens restauranger. Varje stuga var omgiven av en liten skog av träd, vilket gav avskildhet, och de hade alla sitt eget kök och vi tog med vår egen mat och dryck. Varje stuga hade sin egen eldstad och det fanns en större, gemensam i mitten av byggnadsklustret där vi, om vi så ville, kunde umgås med de andra hyresgästerna på kvällarna.

En av de få bekvämligheterna på platsen var en liten sjösättningsbrygga där de tillhandahöll, gratis, Disciplin Spanking Story kanoter, ett par kajaker, paddlar och livräddare. Det här var min favoritaspekt. Jag hade alltid älskat att paddla, särskilt i kajaker, men det var aldrig vettigt att äga en egen. När vi bodde i stugan satt Lisa varje dag på den lilla stranden, solade och läste böcker, och jag tog fram en kajak och paddlade runt och utforskade sjöns kuster.

+++++

Det var varmt den veckan i augusti. Varken Lisa eller jag klagade. Vi hade under åren haft några nedslående veckor där vädret inte var varmt, eller regnade hela veckan och det kändes som att vi hade slösat bort resan.Prognosen denna vecka var dock för mycket höga toppar under dagen och nonstop sol.

Jag svettades redan när jag lastade av vår lilla BMW-suv. Jag var klädd i shorts och linne, flip flops och en lite fånig halmfedora för att hålla solen borta. Jag var i semesterläge. Big ass on sink Fetish Lisa hjälpte till genom att Till en östasiatisk kvinna undan allt, få oss att slappna av resten av veckan.

Det var en söndag eftermiddag. Både Lisa och jag hade tagit ledigt för bilresan Japenes porrsajter skulle vara där tills vi skulle åka nästa söndag, sju hela dagars semester vid sjön.

Vi var inte de enda som kom och jag nickade till bilen som körde förbi mig när jag tog upp den sista av våra väskor ur bilen. Det var en Honda Civic som kördes av en ung man i spegelglasögon. Jag gillade inte hur hans eftermarknadsljuddämpare mullrade och hoppades att han inte skulle köra runt på kvällen. Den unga kvinnan bredvid honom, från den korta blick jag kunde få, såg ut som om hon kunde vara vacker men det var svårt att säga. Hon hade på sig stora solglasögon och en halsduk knuten runt håret. Mannen som körde såg mig antingen inte eller ignorerade mig.

"Jaså fan du också", mumlade jag för mig själv.

Jag tog in resten av våra grejer och satte igång att laga kvällsmat. Vi hade haft en lång dag och ville koppla av resten av kvällen. Jag drack ett par öl och min fru drack vin när vi tittade på en film från en streamingtjänst på min bärbara dator. WiFi. Underverken med modern stuguthyrning!

Den kvällen, efter att vi hade lagt oss, rullade jag mot min fru och slog mina armar om henne. Jag var redan halvhård och trodde att vi kunde leka.

"Jag är så glad att vi äntligen är här," sa jag och kysste hennes hals.

"Jag också, Grant. Jag kan inte vänta med att läsa och sova i solen. Och du kan åka äventyr på din båt!" Hon sa. Jag kunde se på tonen i hennes röst att hon log.

"Kajak", rättade jag. "Så. vill du."

Hon suckade.

"Om du verkligen vill, men.jag är ganska utmattad.Har du något emot om vi inte gör det ikväll?" sa hon ursäktande.

Jag suckade också, men försökte hålla förbittringen borta från det.

"Ja," sa jag. "Det är bra. I morgon kanske." Jag rullade åt sidan och alt på ryggen.

"Imorgon helt klart", sa hon och kysste mig. "Godnatt, älskling."

"Ja. God natt."

+++++

Nästa morgon gjorde jag frukost och kaffe till oss och vi sitter på den lilla avskärmade däck utanför köket. Ingen av oss var inte, av naturen, morgonpigga och solen var redan uppe när vi vaknade. Klockan var på väg mot 11 på morgonen när vi var klara och hon diskade upp. Vår stuga vände västerut mot sjön så utsikten över soluppgången var inte så speciell. Den natten när solen gick ner skulle det vara underbart.

Lisa samlade ihop sin solstol, en stor flaska vatten, en filt och sin bok och var redo att tillbringa dagen på stranden. Jag tog mig i badbyxor, drog på mig ett linne och gjorde mig redo för några timmar ute på vattnet.

"Det är riktigt varmt", varnade Lisa mig. "Se till att ha solkräm och applicera igen senare. Du vill inte bränna dig. Och ta vatten. Bli inte Jane Kay Bigtit laddade och begav mig till sjösättningen. Fetish Now on gumroad the cumming of sir thane Platsen höll kanoterna och kajakerna i gott skick och jag var snabbt i ett, i vattnet, glidande över den lugna ytan ut för att utforska.

Det var ingen jättestor sjö, men den matades av en bred flod som jag då och då vågade mig upp i på mina paddlingsturer. Vad jag dock älskade med det var att dess stränder var väldigt oregelbundna med massor av små, avskilda vikar och vikar. Det mesta av marken som omgavs ägdes av ett skogsbolag som inte hade avverkat på flera år så det fanns väldigt få stugor utöver de på halvön vi hyrde på. Det innebar att jag vanligtvis inte behövde ha att göra med många andra människor, särskilt på motorbåtar eller skidoos.

Jag var på väg runt den västra sidan av sjön mot en mycket avskild vik som jag kände till.Den var mestadels gömd av tjocka träd, bara synlig från vattnet direkt framför den, och den hade en liten sandstrand. Jag paddlade ofta där under varma dagar och tog ett dopp på stranden och njöt av dagen. En varm solig dag som den dagen var perfekt för detta.

När jag rundade stranden, medan mina paddlar nästan ljudlöst drev mig fram, rynkade jag pannan. Jag kunde se skogsgrönt av en kanot uppe på min strand samt någon som låg på min sand. Jag visste att jag inte hade någon speciell rätt till denna privata vik men jag hade alltid tänkt på det som min egen hemliga plats.

Det var frustrerande men jag visste att jag inte hade någon speciell rätt till platsen så jag tryckte ner det. Jag tänkte inte heller låta någon annan hålla mig borta. Jag fortsatte att paddla in mot stranden.

Som en artighet slog jag lätt min paddel mot vattnet, ljudet högt på den lugna sjön, vattnet ekade det. Jag ville inte överraska personen på stranden.

När smällen hördes satte sig figuren på sanden upp, skuggade sina ögon från solen ovanför och tittade ut på mig på vattnet. Jag höjde min hand i en våg och lät min fart fortsätta föra mig mot stranden. Figuren på stranden räckte upp sin egen hand som svar.

När jag kom närmare fick jag en bättre bild av personen jag närmade mig. Det var helt klart en kvinna, mest vittnar det om att hon var toplös. Jag var tillräckligt långt borta för att jag inte riktigt kunde få en klar sikt av henne, men även på det avståndet kunde jag se att vem det än var hade ganska stora bröst och märkte bröstvårtor.

Jag skämdes, mest för att jag antog att jag måste skämma ut dem. Jag ville inte inkräkta på någon, speciellt om de var avklädda. Jag ville verkligen inte framstå som ett leende kryp. Jag övervägde att lämna den som Fetish våg och fortsätta på väg till en annan del av stranden, men kvinnan ropade.

"Hallå!" Hennes röst ekade från vattnet och verkade högre än den borde vara. Jag suckade.Skulle det verka konstigt om jag bara paddlade iväg. Jag trodde att det kunde. Min obeslutsamhet hjälpte när jag såg henne dra på en täckmantel över sin nakna topp. Jag suckade och fortsatte att paddla in i viken.

"Hej", ropade jag tillbaka när jag kom närmare, och lät min kajak mala ner i sanden på stranden. Jag tog tag i draglinan längst fram på den lilla, kvicka vattenskotern och släpade den tillräckligt långt upp på sanden för att den inte skulle flyta iväg. Jag var cirka tio meter från kvinnan. Jag fick äntligen en ordentlig titt på henne.

Hon satt på en filt som hon hade lagt ut bredvid den gröna kanoten. Hennes ben var utsträckta framför henne, släta och lätt solbrända. Mina ögon svepte upp. Hon hade gröna bikinitrosor. De var inte ödmjuka, skurna så att halva hennes rumpa var blottad, men inte överdrivet slampiga. Hennes mage var platt men mjuk, ett enda veck korsade Tila Tequil Porr vid naveln, när hon satt upp och lutade sig bakåt på händerna bakom sig. Hon hade tagit på sig en lätt täckmantel av ett tunt vitt material. Den hade ett skärp som var obundet, och medan det täckte hennes bröst var det öppet längst fram och visade insidan av varje bröst.

Brösten var, medan de var täckta, magnifika. De var också lätt solbrända, fylliga och sluttade ner från nyckelbenet i ett förtjusande svep till bröstvårtor som tryckte ut mot täcket. Jag svalde och önskade kort att jag hade fått bättre sikt innan hon hade täckt sig.

Mina ögon fortsatte uppåt och registrerade hennes ansikte. Den var inramad av tjockt, lockigt brunt hår som föll precis förbi hennes axlar. Hennes ansikte var ovalt, med fylliga, cupid rosett läppar som var mörkt rosa. Hon log lätt och hade gropar i kinderna som var sött runda. Hennes ögon var ljusgröna, under vad jag insåg fanns välvda ögonbryn. Hon tittade på mig med ett lite förvirrat leende.

Jag skakade lätt på huvudet och insåg att jag hade tittat på den unga kvinnan.Så mycket för att inte verka som ett kryp. Jag höll på att be om ursäkt och gick svagt därifrån när hon klappade filten bredvid sig.

"Sätt dig", sa hon. Big wet tits noveller "Jag förväntade mig inte att någon annan skulle komma förbi."

Jag tvekade bara ett ögonblick innan jag tog de få stegen och satte mig vid kanten av filten flera meter ifrån Big Tit Asian Babe sa jag. "Jag tänkte samma sak. Jag har kommit hit i flera år och det här är första gången någon annan har varit här. Jag heter Grant förresten." Jag sträckte fram min hand till henne och hon tog den. Hennes hand var mjuk och liten i min, men hon hade ett hyfsat grepp.

"Hej Grant," sa hon. "Jag är Millie."

Hon såg sig omkring i den tysta viken.

"År, va?" Hon sa. "Ja, då antar jag att det här är mycket mer ditt än mitt. Jag kallar det Grant's Cove. Har du något emot om jag fortsätter att besöka den. Eftersom den är din?" Hon log mot mig.

Jag skrattade.

"Det är definitivt inte min", sa jag. "Jag önskar. Det skulle vara trevligt att bygga en liten stuga uppe i träden ovanför. Men jag hyr bara en plats vid sjön, så gör som du vill?"

"Åh," sa hon och nickade. "Jag tror jag såg dig igår. När vi anlände. Du höll på att lasta av din bil."

Jag insåg att det här var tjejen i den högljudda bilen jag hade sett igår.

"Jag tror att det kan ha varit jag. Du var med en kille med den högljudda bilen?"

Hon skakade på huvudet och en smula irritation smög sig in i hennes vackra ansikte.

"Förlåt för det. Jag hatar Martys bil. Det är så pinsamt!"

Jag ryckte på axlarna.

"Ah, ja," sa jag. "Det är inte så att jag inte hade några. mindre än välrenommerade bilar när jag var ung också. Marty. Är det din man?"

Hon skrattade.

"Hur gammal tror du att jag är. Man. Jag är bara tjugo. Han är min pojkvän. ​​Vi har bara varit tillsammans i ett halvår. Jag måste se hemsk ut!"

Jag skakade snabbt på huvudet.

"Nej. jag menar." stammade jag. "Jag menade inte att. Spitroasting a slutwife Fetish Du är vacker, naturligtvis. Jag menar."

"Skön?" sa hon med retad röst. "Du är väldigt snäll, Grant."

Jesus. Jag var så konstig.

"Förlåt.Jag menade det inte så." Sa jag, fortfarande lite förvirrad. "Jag menar, jag var bara tjugosju när jag gifte mig med Lisa."

Hon höjde ett ögonbryn. "Jag kommer inte att fråga dig hur du menade det, antar jag." Hon retade mig fortfarande. "Så hur länge har du varit gift?"

"Åh," sa jag. "Det har gått ungefär 15 år nu. Vi hade precis vårt stora jubileum för några månader sedan."

Hon tänkte en stund. "Så det gör dig. 42?" Jag nickade som svar. "Ungefär samma ålder som min pappa. Mina föräldrar var ganska unga när de fick mig."

"Ah," sa jag, vet vad jag ska säga om det.

"Hur är det", frågade hon. "Att vara gift så länge. Det är svårt för mig att föreställa mig. Jag har inte kunnat hitta någon att bo med mer än ett halvår, toppen!"

Jag tänkte en stund.

"Det är bra." Jag sade. "Som, ja, när man är tillsammans så här länge lär man känna den andra personen. Du går igenom mycket skit, missförstå mig inte. Många gånger när det verkar svårt att föreställa sig att vara tillsammans längre, men vi har alltid löst det och kommit ut starkare på andra sidan. Jag tror att så länge ni båda har liknande mål och förstår varandra så får ni en fantastisk, djup koppling som verkligen inte går att slå."

Jag harklade mig. Jag skämdes lite över att hålla på så länge om det här med någon som var ganska mycket främling.

"Snyggt", sa hon och lutade sig bakåt på armbågarna och lutade huvudet bakåt för att få solen i ansiktet. Hennes ögon var slutna och jag kunde inte låta bli att köra ögonen över hennes kropp en gång till. Trots de saker jag sa om mitt goda förhållande, var jag mindre än en plikttrogen make vid det tillfället.

Sättet som hon lutade sig bakåt trycktes hennes bröst framåt, bröstvårtorna var tydligt markerade mot tyget som bara var något genomskinligt, vilket gjorde att jag kunde se de svaga konturerna av hennes vårtgårdar.

"Tja", sa hon. "Kanske en dag för mig." hon lade sig på rygg och skyddade ögonen från solen.

Jag lutade mig tillbaka och tog en klunk vatten ur min flaska.

"Det har varit trevligt att träffa dig", sa jag, "men om du vill bli lämnad ensam kan jag gå vidare. Jag mår dåligt över att inkräkta på din tid."

Hon skakade på huvudet.

"Nej", sa hon. "Stanna. Jag har inget emot det. Jag är inte mycket av en ensamvarg och jag trivs i sällskapet. Om du inte vill gå. Behöver du komma tillbaka till din fru?"

"Nä," sa jag. "Jag brukar gå ut på sjön hela dagen. Hon skulle nog bli irriterad om jag kom tillbaka nu och avbröt hennes lässtund. Vad sägs om, vad heter han. Marty. Behöver du komma tillbaka till honom?"

"Nej", sa hon. "Han använder wifi för att arbeta. Han är på "arbetssemester." Vilket, tycker jag, inte alls är någon semester. Han vill inte ha mig i närheten under dagen."

Hon rullade upp på sidan och låg där och tittade på mig. Hennes täckmantel skiftade, men fortsatte på något sätt att täcka de flesta av hennes bröst medan hon gjorde det.

"Vi har inget ställe att komma tillbaka till", sa hon, "så låt oss, liksom, umgås. Om du inte har något emot det?"

Jag hade inget emot det alls.

Vi tillbringade några timmar på stranden den dagen och pratade. När jag ser tillbaka kan jag inte lätt säga vad som diskuterades. Ingenting var särskilt djupt eller viktigt, men det var ett enkelt och bekvämt samtal.

Jag fick reda på att Millie gick på universitetet och funderade på saker. Hon var inte säker på vad hon ville göra med sitt liv. Under tiden jobbade hon kvällar som bartender och njöt av tipsen, men tröttnade på att män slog på henne. Hon växte upp i staden och det visade sig att hon och Marty faktiskt hyrde en lägenhet som låg bara några kvarter från den som min fru och jag ägde.

Jag måste säga att det var otroligt tillfredsställande att umgås med en vacker ung kvinna. Jag visste att det bara hände för att jag råkade vara där. Hon skulle förmodligen ha haft det här samtalet med vem som helst som hade dykt upp, men det var glädjande. Det var definitivt en ego stroke att ha någon så ung och het som verkligen uppmärksammade medan jag pratade.

För mig själv svarade jag på Millies frågor när hon ställde dem.Jag pratade lite om att resa, vilket jag hade gjort mycket av när jag var mycket yngre. Jag pratade om när jag gick i skolan och vi jämförde hur olika våra erfarenheter var.

Sammantaget var det en härlig eftermiddag som gick nästan utan att jag märkte det. Det slog mig, några timmar senare att ljuset hade ändrats en del. Jag tittade på klockan och grymtade.

"Fan", sa jag. "Vi har varit här i typ fyra timmar. Jag hade ingen aning."