Bex Tits Cream

Upoznavanje u Bosni

Judy och jag planerade en helg för att cykla genom stigar i bergen cirka två timmar från oss. Vi packade ett litet tält och saker för en tuff övernattning i skogen. Dessa packades ner i en ryggsäck och cykelpaket som vi kunde montera på styret på våra mountainbikes.

Vi startade vid State Park. Vi parkerade, laddade våra cyklar och begav oss ut. Jag gillade att följa efter Judy eftersom hon hade på sig jeansklippningar som drog djupt in i hennes springa så att två kinder var helt synliga när hon satt på sin plats och hon bar en crop-top utan bh så när hon lutade sig mot styret hennes bröst var i full sikt. När vi reser så här tar vi med oss ​​precis vad vi behöver och behåar och trosor tillhör kategorin inte behövs!

Vi valde vår campingplats bredvid en bäck som vi har använt många gånger. Bäcken bildar en fin damm för bad och bad. Det skulle ta oss fem-sex timmar att nå den platsen. Vi såg andra längs leden, de flesta var vandrare. Som folk längs stigarna gör, pratade vi vid varje möte. Det är en del av det roliga; speciellt när Judy blir stirrad på av killarna. Efter den första timmen är hennes t-shirt fuktig av svett och fastnar på henne. Rundorna på hennes bröst kunde ses under den korta avskurna tee. Och hennes cut-offs red djupt in i hennes gren och rumpa av trycket från sätet. Vilken syn hon var. Vi stannade två gånger för kraftsnacks och för att svalka oss. Vid en av dessa fick jag upp Judy mot ett träd och drog ner hennes jeans och vi knullade när vi stod i skogen längs med leden. Vi gillar att "döpa" platser längs leden och vi pratade om dem när vi red förbi på andra turer. Vi har gjort den här resan många gånger så vi hade massor av platser.

När vi kom till vår plats fanns det ett par campingplatser med vandrare; båda låg långt ifrån varandra. Vi ställde upp vår bort från de andra tillräckligt nära för att höra bäcken babbla; något vi gärna lyssnade på på natten.Efter uppställning begav vi oss till dammen för att ta ett dopp och få bort dagens stigdamm och svett från våra Karaktärer i Fat Albert. När vi kom ner till vattnet såg vi att båda campingfesterna hade liknande idéer. Bex Tits Cream Vi såg att den ena gruppen var tre killar i collegeåldern och den andra var två par. Judy och jag bar våra cut offs och hon hennes crop top, eftersom baddräkter också är i kategorin "ej nödvändigt". Vi brukar ta tre set kläder och i slutet av varje kväll försöker vi tvätta ur ett set. Dammen är inte så stor så alla tre grupperna fick prata och utbyta trevligheter. De två paren var närmare vår ålder och collegebarnen var faktiskt precis slut på gymnasiet och njöt av sin sista sommar innan de gick på olika högskolor. Den äldsta var 19 och den yngsta var 18. Killarna tittade verkligen på Judy eftersom hennes skörd var praktiskt taget genomskinlig och ofta lade sig ovanför hennes bröst när hon var i vattnet. De andra två kvinnorna hade inte mycket mer på sig. Den ena hade en snål baddräkt på sig och den andra avskärningar och linne utan bh. De fick mycket uppmärksamhet från pojkarna också. Under simningen lekte vi med alla. Killarna tillbringade mycket tid med Judy och tjejerna (Sam och Lea). Det verkade vara mycket kroppskontakt i vattnet och det såg ut som att alla tjejer uppmuntrade det. Under simturen bestämde vi oss alla för att samla våra resurser för middag. Ingen tog med sig mycket, men det skulle vara kul att dela och mingla.

Vi lämnade dammen och begav oss till vår camping för att byta om och förbereda för middag. Det beslutades att killens plats skulle användas för middag eftersom den hade det största öppna området. Vi tog våra grejer och gick genom skogen till platsen. Återigen var Judy klädd i en crop top och klippte av. Paren hade med sig två flaskor att dela på. Vi åt vår magra middag och drack. Vi pratade om var vi kom ifrån och var killarna skulle gå i skolan. När solen gick ner gjorde vi en fin brasa och satte oss runt den.En av killarna sa att det var synd att vi inte hade någon match att spela. Lea sa att vart och ett av paren hade med sig en kortlek och männen gick iväg för att hämta dem på sin plats.

Vi bestämde oss för att dela upp oss i två grupper och spela hjärtan. Efter några drinkar till och några tråkiga händer bestämde sig de två paren för att återvända till sitt tält. Buggarna började komma ut så killarna bjöd in oss i deras tält för att fortsätta med vårt spel. Porr Hub Hot var alla lite berusade av de två flaskorna som paren hade med sig och tältet var litet så vi var alla lite nära. Judy visade massor av bröst och rumpa när hon manövrerade runt i tältet. En av killarna sa något smart och Judy svarade "kyss min röv". Barnet svarade att han skulle älska det. Judy är inte en som låter en uppenbar utmaning gå, gick på knä och vände rumpan mot honom. Kissing her captive man Fetish Han tittade på mig och blev lite röd och jag sa åt honom att göra det. Han tog Fetish i höfterna och drog in hennes rumpa i hans ansikte och han gav henne ett högt smack med sina läppar, vilket fick Judy att fnissa. Jag kunde se att tequilan arbetade på henne. Jag njöt av att se dessa barn i minst tio år som våra yngre dreglade över min fru.

Vi började prata om vad de planerade att göra innan de gick till skolan och alla tre hade kommit överens om att de skulle tatuera sig. De pratade om deras design och Judy berättade att hon hade tre tatueringar. De ville förstås se dem och Judy tittade på mig och jag nickade med huvudet och hon ryckte på axlarna och lyfte av sig sin t-shirt, chockade pojkarna när hennes bara bröst studsade till. Hon visade dem fjärilen på mesen som satt på bröstvårtan. Hon scooted upp sina höfter och drog av hennes cutoffs för att avslöja en mycket naken och rakad fitta med Taz klättring ut ur den. Sedan rullade hon över för att visa blommorna som gick över hennes nedre rygg; praktiskt taget sticker hennes nakna rumpa i deras ansikten. Hon fnissade lite och rullade tillbaka på ryggen; avslöjar Taz för killarna.Jag är inte säker på om det var tatueringen eller den nakna fittan som höll deras uppmärksamhet. Hon höll sig naken medan vi pratade om tatueringar och piercingar. Hon satte sig upp med benen i kors framför sig vilket fick hennes rakade fitta att sprida sig. Efter en stund berättade vi att vi skulle tillbaka till vårt tält. Vi gled ut ur tältet och stod, Judy fortfarande naken, och hon kramade och kysste var och en av killarna och vi gick över till vårt tält. Jag njöt av att se henne bland de tre killarna när de tog in hennes nakna kropp.

Tillbaka i tältet anmärkte jag att hon var väldigt "bra" eftersom det vanligtvis skulle ha förekommit någon allvarlig sexuell aktivitet i en situation som den. Det var då hon sa till mig att vi kunde vänta oss besök. Det verkar som att hon hade sagt till honom att komma över till vårt tält när hon kramade om en av de unga dubbarna. Precis vid den tiden dyker ett huvud upp och frågade om det var okej att komma in. Judy sa till honom det bara om han var naken. Det tog bara ett par sekunder innan han hade släppt sina shorts och Köp Nylon 66 Square Stock och kröp in i vårt tält naken. Judy knäppte sig omedelbart till honom och började kyssa honom passionerat. Ungen var storögd och tittade på mig och lade sig på henne när han såg mig nicka. Han hade händerna över henne och var tvungen att styra sina händer och fingrar till hennes glittrande fitta. Han började gnugga ursinnigt och Judy var tvungen att få honom att sakta ner. Jag kunde säga att barnen skulle lära sig lite saker om älskling ikväll!

Hon tryckte ner hans huvud mot hennes fitta och jag vände på lyktan så att jag kunde få bättre sikt när hans tunga började smeka hennes klitoris. Hon höll på att komma in i en rytm. Hon tittade rakt på mig när hon började bita sig i underläppen och le. Pojken hade hittat platsen och hon var på gränsen. När hon kom första gången tittade hon rakt på mig och slöt sedan ögonen och tryckte in hans ansikte hårt i henne. Jag trodde att hon skulle kväva honom. Fetish Censored babecockock Efter att hon kom runt öppnade hon ögonen och sa till mig att hon ville att han skulle knulla henne just nu.Jag nickade igen när hon drog in och styrde in honom i sig. Ungen pumpade och stötte i bara några sekunder innan han drog sig ut Akinyele Lick My Dick kom över hela hennes mage.

Hon sa, "Fan!!. Jag ville känna din sperma inuti mig!!!" Hon tryckte tillbaka hans mjukgörande del inuti sig. Hon var inte klar med honom än. Hon sa åt honom att fortsätta pumpa; uppmuntra honom att fortsätta. Det dröjde inte länge innan han var svår nog att göra vad hon ville. Han stötte och hon hade upp benen så att han kunde gå djupt och det gav mig en fantastisk utsikt över hans glänsande kuk som glider in och ut. Hon drog i hans rumpa och hjälpte honom att trycka in. Jag såg hur hennes tår krökte sig och hon krökte ryggen och jag visste att hon skulle komma igen. Hon sa hela tiden till vår unga vän att fortsätta knulla henne och han var ivrig att följa det. Hon kom minst två gånger till innan han kom igen. Den här gången hade hon sina ben lindade runt honom och han hade inget annat val än att dumpa sin last inuti henne. När han pumpade och begravde sig inuti min fru kom hon med sådan intensitet att hon lämnade klormärken på hans rumpa när hon drog honom till sig.

De låg i en hög och andades tungt medan jag klädde av mig. Vår vän drog sig ur henne och Judy sa åt honom att stanna över natten. Medan jag knullade henne sög hon på hans mjuka kuk. Han var tillräckligt mjuk för att hon skulle ta i ända ner till hans bollar. Det var en sådan tur att se detta medan jag knullade henne. Det tog mig inte Chevy Chase Ansiktsplastikkirurgi tid att blanda min sperma med vår nya väns. Vi stannade i den positionen och jag somnade med min kuk i hennes Jessica Simpson Dick och hans kuk i hennes mun. När jag vaknade på morgonen var våra vänner borta och Judy sov fortfarande; vår cum bosätta sig under han röv. Jag gosade nära och somnade om. När vi kom upp var båda grupperna borta. Vi gick nakna till dammen och simmade och städade; klädde på sig och begav oss ut på vår resa. Jag skulle bli en intressant tid då vi träffade vår grupp igen senare under resan.