Spelar Adult Novell

Upoznavanje u Bosni

Jag heter Ted Howard och min fru heter Beth. Vi har tre barn; Carl 10 år, Mike 8 år och Beth 5 år. Det hela började så väldigt oskyldigt med att min fru och jag njöt av vår första semester själva på över tio år och utvecklades till något som verkar vara en fantastisk dröm än verklighet. Under de senaste tio åren har vi haft tre barn och varje semester hade inkluderat var och en av dem när de kom. Nu, med barnen som bor hos min frus föräldrar under sommaren, skulle vi på vår första semester ensamma. Några månader innan min semester köpte jag en släpvagn, som skulle göra det möjligt för min fru och jag att resa ut i landet medan vi njöt av det bekväma boendet som vårt hem hemifrån erbjuder.

Vi bestämde oss för att ta oss till San Francisco och därifrån bege oss norrut på highway101 och ta vilka sidoturer som fångade vårt intresse, tills vi nådde Crescent City i den norra delen av staten. Tidigare på året, när jag ställde undan några saker på vinden, hade jag hittat en gammal reklam från slutet av 50-talet eller början av 60-talet om en naturskön camping vid namn Dunland, som låg cirka tjugo mil väster om 101 och cirka 120 mil norr om San Francisco. Jag var inte säker på var annonsen kom ifrån, men hade en aning om att min far måste ha plockat upp den någon gång före sin död i början av 70-talet. Broschyren visade en idyllisk campingplats mitt bland Kärlekshistoria porr redwoods, och en närliggande bäck gav ett badhål med en klappersten. Jag visade det för min fru och hon föreslog omedelbart att vi skulle stanna där under vår resa.

"Tja, det ser bra ut i de där broschyrerna, men de är ganska gamla," sa jag till Beth. "Det går inte att säga hur platsen ser ut nu."

"Jag slår vad om att stället ser ännu bättre ut nu," insisterade Beth. "De har förmodligen gjort alla möjliga förbättringar. Ge platsens läge att det är en perfekt plats för camping. Jag slår vad om att de har alla kopplingar för husbilar och liknande.Förutom att vi ska ut på äventyr och hur platsen än ser ut nu, kommer det att ge några intressanta minnen att berätta för folk."

Så det var då vi började på vår semester och gjorde en snabb rundtur i San Francisco innan vi begav oss norrut och stannade till vid olika vingårdar och campingplatser längs vägen. Till slut nådde vi avfarten mot Dunland, som visade sig ligga på en av de mest slingrande vägar jag någonsin sett. Efter några fyrtiofem minuters intensiv körning var det med lättnad som jag såg den lilla skylten på vänster sida av vägen som meddelade att vi hade nått vårt mål. Jag svängde in på campingen och gick nerför en liten grusväg tills en skylt framför en liten misshandlad släpvagn visade att vi borde stanna och checka in innan vi fortsätter. Jag gick fram till dörren till släpet och knackade på. Nästan omedelbart öppnades dörren och en liten rosa kind öppnade dörren "Hej, där," hälsade mannen mig, "och välkommen till Dunland. Vi är ganska välfyllda den här tiden på året men jag slår vad om att jag kan hitta en bra sida för att du ska parkera din rigg. Spelar Adult Novell Jag heter Clark Clark. Jag och min fru Gretchen Clark tar hand om den här platsen."

"Jag heter Ted Howard och det är min fru Beth ute i lastbilen," svarade jag. "Det är en ganska lång bilresa nerför motorvägen här. Vi såg en gammal reklam om det här stället när vi planerade vår semester och bestämde oss för att stanna förbi ett tag."

"Det måste ha varit en gammal annons som du såg. Vi har inte annonserat på flera år, men inte mycket har förändrats genom åren. Jag är säker på att du kommer att ha en bra vistelse. Vi har ett avloppsupplag och vi kan haka på du upp till elektricitet, men jag är rädd att generatorn går av klockan 11:00. Ändå och allt kommer du att finna dig själv omgiven av en stor redwoodskog och där en stor bäck där du kan bada om du är så benägna. Allt vi begär är tio dollar per natt eller femtio dollar i veckan. Det finns sötvattenanslutningar vid varje läger."

"Vi planerade att stanna bara några dagar innan vi gick vidare", förklarade jag, "så lägg ner mig i tre dagar."

"Bra nog," log Clark, "men om du bestämmer dig för att stanna längre, kom tillbaka så ger jag dig veckopriset. Skriv bara i registret och plocka ner dina pengar så hänvisar jag dig till det bästa läger vi har öppet. vid den här tiden. Jag har en bra en med utsikt över bäcken. Måste bara varna dig för jordekorrar och blåskrikan, de är skadedjur."

"Det är bara den naturliga omgivningen vi letar efter", försäkrade Bundna bröst mannen när jag skrev under registret och gav honom pengarna, "vi vill se lite av det vilda."

"Tja, du kom till rätt ställe. Det finns gott om vandringsleder och som sagt en trevlig bäck. Om du behöver förnödenheter hittar du Fort Hobbs cirka femton mil längre ner på vägen. Det är den största staden i dessa delar och du kommer att kunna hitta nästan vad du vill där.

"Ditt läger kommer att vara nummer femton. Du får inte missa det, fjärde lägret till höger med utsikt över bäcken. Avloppsuppsamlingsplatsen ligger i utdraget på baksidan av den här trailern. Kom tillbaka och låt mig veta om det är något mer som du behöver. Min fru och jag är här för det mesta."

"Tack", sa jag imponerad av mannens uppträdande, "jag är säker på att vi kommer att njuta av vår vistelse. Jag meddelar dig om det blir någon förändring i våra planer."

Jag gick tillbaka och körde nerför vägen tills jag kom till lägret femton. Beth och jag satte snabbt igång att kroka av trailern från lastbilen och koppla vattenförsörjningen till vår trailer. När vi hade allt på plats bestämde vi oss för att ta en snabb titt runt vår omgivning. Vi gick ner till bäcken och hittade klapperstensstranden, som såg oförändrad ut från de annonser vi hade tittat på innan vi började på vår semester. Flera par och ett halvdussin barn simmade och lekte i vattnet. Sedan gick vi runt på campingområdet.På lägren fanns allt från tält till husbilar av äldre modell, som såg ut att ha stått där ganska länge. Efter att ha gått runt i vår nya omgivning återvände vi till vår släpvagn och satte igång att fixa middag.

Efter middagen eldade jag i eldstaden och vi satt och tittade in i lågorna när kvällsskuggorna växte. Jag tog min frus hand och frågade henne om hon ville ta en promenad till i parken innan vi gick och la oss; hon sa dock att hon var trött efter resan. Jag sa åt henne att gå in och jag skulle ta en snabb gång runt platsen innan jag gick med henne. Big boobs collide as they fuck Bisexuella Efter att ha gett Beth en kyss vände Fat Billy S Pizza mig om och gick ut i den kommande nattens växande mörker.

Klockan måste ha varit halv tio när jag började min promenad och jag märkte att alla barn inte längre Fyra tums bröstvårtor runt i lägren. Natten var varm och luften var fylld av doften av vedeldar. När jag gick längs ropade de flesta människorna i lägren till mig och önskade mig en god kväll och jag svarade in natura. Jag passerade läger efter läger och var och en av camparna önskade mig lycka till. Folkets vänlighet var anmärkningsvärd och mitt hjärta fylldes av en känsla av tillhörighet som jag aldrig känt förut i hela mitt liv.

När jag passerade ett läger där ett tält stod, steg en man bort från elden och kom för att hälsa på mig. Han presenterade sig som Fred Wilson och skakade min hand med ett fast och vänligt grepp. Jag berättade vad jag hette och kom snart på mig själv att följa med honom till hans camping för att bli presenterad för hans fru Carla. Han erbjöd mig en plats vid brasan och gav mig en öl. Fred hade ett långt helskägg och långt svallande hår som rann över hans axlar. Hans fru var ganska attraktiv och bar en lång klänning.

"Välkommen till Dunland," sa Fred när jag öppnade bryggburken, "Carla och jag har varit här i cirka fem veckor. Jag förlorade mitt jobb på grund av denna ruttna ekonomi och de utestängde vårt hus. Jag är rädd att vi hittar oss själva bland de nya hemlösa."

"Jag är ledsen att höra om din olycka. Min fru och jag har haft tur hittills, men jag vet att om det blir värre kan vi hamna i samma situation som du."

"Jag är glad att höra att du har det bättre än oss", sa Carla. "Vi har det inte så illa. Vi har fortfarande några besparingar och månadspriserna här är mycket höga. Det finns många roliga människor runt omkring. Om du stannar väldigt länge, är jag säker på att du kommer att ta reda på det själv ."

"Tja, om alla är lika vänliga som du och Lacy Strumpbyxor Grace, är jag säker på att vi kommer att njuta av Gravid efter ektopisk vistelse", svarade jag. "Här är vi omgivna av redwoods, en vacker bäck som flyter bara ett Böcker om bättre sex eller två från vårt läger, vem kan begära mer?"

Vi pratade lite längre. De erbjöd mig en till öl men jag tackade nej och bad dem besöka vårt läger och försäkrade dem att när de gjorde det skulle ölen vara på mig. Jag reste mig upp och skakade deras båda händer innan jag fortsatte min väg genom campingen.

När jag passerade området vid stranden och även om mörkret hade lagt sig, kunde jag se några människor leka i vattnet. Jag märkte att alla barn jag sett tidigare inte var i sikte. Även om jag inte kunde vara säker, på grund av mörkret, visade det sig att människorna nere vid bäcken var nakna och att flera av dem ägnade sig åt sex. Jag tog mig snabbt mot mitt läger och såg andra campare sitta runt eldar.

När jag kom till vårt läger gick jag in i släpvagnen och hittade min fru klädd i sitt nattlinne, sittande vid bordet och läste en bok. Jag satte mig vid bordet och berättade för henne om att ha träffat några nya vänner. Hon ville träffa paret och insisterade på att vi skulle bjuda in dem på kvällsmat inom en inte alltför avlägsen framtid. Efter en kort stund gick vi och la oss och efter en kort kärlekssession somnade vi ordentligt.

Nästa dag grydde ljus, klar och varm. Innan vi förberedde frukosten bestämde vi oss för att gå ner till bäcken för ett snabbt dopp. Det var mitt på morgonen; det var få människor i sikte, och ingen ockuperade stranden. Vi lade ner våra handdukar och rusade ut i vattnet.Bäcken var ganska grunt nära stranden men när vi gick ut mot mitten tappade botten och vi simmade på djupt vatten.

"Jag vet inte med dig", sa min fru och simmade mot stranden, "men jag är riktigt hungrig nu."

"Det finns inget som ett snabbt dopp innan frukost för att få upp aptiten", svarade jag medan jag följde henne upp ur vattnet. "Jag tror att jag skulle kunna äta en elefant för tillfället."

"Tja, du får bara nöja dig med bacon, ägg och rostat bröd för nu. Bisexuella My big cumshot Om du vill ha en elefant måste du gå ut i skogen och hitta en. Titta bara på storleken på de redwoodträden. Vi åker att behöva ta några bilder av dig och jag som står bredvid dem, annars kommer folket där hemma inte att tro oss när vi berättar för dem hur stora de är."

Vi återvände till vår släpvagn och åt frukost. Efteråt bestämde vi oss för en promenad genom campingen och stannade till hos Fred och Carla så att Beth kunde träffa paret. Carla mötte oss när vi närmade oss lägret och välkomnade oss och ropade på sin man att komma ut och hälsa på oss. Redan innan Fred kom till platsen några ögonblick senare skrattade Beth och Carla och pratade som vänner för livet.

Fred bjöd oss ​​på frukost och när vi förklarade att vi precis ätit bjöd han oss på en öl. Jag bad och sa att det fortfarande var för tidigt på dagen, men lovade att komma förbi senare med några egna bryggningar. På kort tid var Clara och Beth djupt inne i sitt eget samtal, medan Fred och jag skrattade åt det konstiga i den mänskliga naturen. Medan tjejerna var ur hörsel berättade jag för Fred om den sexuella aktiviteten som jag trodde mig se på stranden.

"Du kanske inte inbillade dig någonting," skrattade Fred, "det kan mycket väl ha varit en del folk som hade kul efter att alla barn hade lagt sig i sängen. Det har varit känt att det händer här och då, ibland mer nu än då.om du förstår min mening. Allt är ofarligt roligt. Bara några fria andar som njuter av livet. Låt det inte störa dig.När Flicka Pojkvän Sex sådant inträffar kan du vara säker på att endast vuxna är vittnen eller deltagare.

"Mycket sexuellt händer här i Dunland men det är bara ofarligt roligt mellan samtyckande vuxna. Tro mig när jag berättar att alla under myndig ålder läggs i säng och måste stanna där efter klockan 11.00. "

"Jag är rädd att jag är chockad över att sådant kan hända så fritt", erkände jag. "Är sådana sexuella uppvisningar så vanliga här på campingen?"

"Låt dig inte bli chockad, min vän," försäkrade Fred mig. "Det är bara roligt. Det har aldrig varit någon svartsjuka eller problem på grund av någon form av sexuell aktivitet, som har ägt rum sedan vi var här."

"Wow, jag tycker att allt det där är lite överväldigande," erkände jag. "Någon måste säkert ha kommit ur linjen."

"Tro mig när jag berättar att allt som händer i Dunland stannar i Dunland. Jag kan försäkra er att ingen någonsin har orsakat problem på grund av någon form av sexuell aktivitet, som har ägt rum här omkring. Detta är den mest problemfria campingplatsen du någonsin har sett. Det finns inget brott. Alla som försöker göra något för att skada en annan medlem av vårt samhälle visas snart felet i hans/hennes sätt. Vi är en gemenskap av kärlek och lycka. Oroa dig inte för det yttre världens värderingar eller konventioner. Här är du fri att faktiskt göra vad du vill med den du vill utan anklagelser."

"Säger du mig att det här är en plats utan brott?" Jag frågade. "Det verkar lite otroligt."

"Det finns bara ett bud här och det är att inte göra någon annan skada", svarade Fred. "Det är inget dåligt bud i min bok. Se, vissa människor blir lite vilda, men vad som än får dem att må bra är en positiv sak. Det är bara de sakerna som skadar människor som är onda."

"Fred, medan flickorna är ur våra hörsel, säg det här," frågade jag, "är Dunland platsen för en stor orgie?"

"Självklart inte," skrattade Fred, "alla respekterar barns oskuld.Vi gör heller ingenting, vilket kommer att skada en Dunlander.

"Du låter som någon med förstahandskunskap", svarade jag. "Säg inte att du har fått upp en näsduk."

"En av de första oskrivna reglerna, som du kommer att stöta på här på Dunland, Voyeur gratis Novell att en person håller koll på alla kontakter som han eller hon kan ha. Jag kan bara säga att Carla och jag känner till varandras aktiviteter och är bättre för det."

"Det är långt utanför min frus och min liga. Vi är bara ditt genomsnittliga trogna gifta par."

"Tja, bra för dig. Alla förtjänar att leva som de vill leva, men ni är borta från hemmet. Ingen här i närheten berättar några historier. Bara slappna av och njut av livet. Vem vet, du kanske bara går härifrån med några minnen för att hålla dig varm under lång tid framöver."

Fred skrattade och bytte snabbt ämne. Mannen hade en glad personlighet, vilket fick mig att gilla honom även om jag trodde att hans livsstil kanske var lite för vild för min fru och mig. Snart anslöt sig tjejerna till oss och nästa timme njöt vi av att prata om alla möjliga ämnen. Till slut sa Beth och jag till paret att vi måste åka tillbaka till vårt läger. Babe showing off her hot ass in a garter belt and fishnets noveller Innan vi lämnade bad vi dem två på middag den kvällen, vilket de ivrigt tog emot.

En kort tid senare hoppade vi i vår lastbil och tog oss till Fort Hobbs där vi stannade till vid en av livsmedelsbutikerna och hämtade förnödenheter för den kommande kvällen. Vi köpte lite biffar, majskolvar, svamp och lite öl till våra gäster.

Det var på vägen hem som Beth öppnade upp för mig Porrmassage Sex berättade om vad hon och Clara hade pratat om tidigare under dagen. Hennes övergripande uppfattning om kvinnan var bra, men de hade pratat i samma linje som det samtal jag hade med Fred. Medan sakerna, som Clara hade berättat för henne, gjorde henne orolig, njöt hon fortfarande av kvinnans sällskap och såg fram emot den kommande kvällen.

"Du tror inte att de kommer att bjuda in oss att göra några konstiga saker?" frågade Beth."Du vet, som att gunga eller något?"

"Nej", svarade jag. "Fred slutade antyda om sånt när han såg att jag inte var intresserad av något sådant. Om de försöker få oss att göra något sådant kommer vi att stänga ner dem. Jag ska göra det klart att vi kan vara vänner utan att vara så vänlig."

"Tja, jag överlåter den delen av det till dig. Jag vill inte ge mig in på något som kommer att förstöra vår semester."

"Oroa dig inte. Jag kommer att hantera det med min vanliga bloss. Den här kvällen kommer bara att bli en fin middag i redwoods utan problem. Vi kommer inte att ta upp ämnet sex och om de gör det ska jag göra säker på att de förstår att vi inte är intresserade."

"Bra", svarade Beth. "Då ska jag bara koppla av och njuta av vår middag."

Precis i tid kom Carla och Fred med sig ett rejält utbud av öl. Vår rädsla lades ner allteftersom kvällen fortskred och samtalet höll sig fritt från sexuella ämnen. Vi åt, drack, skrattade och pratade tills natten blev kolsvart. Efter att middagen var klar och disken var klar, tände vi en brasa och drog våra stolar intill elden. Någonstans längs linjen tillverkade Carla några skarvar.

"Det här är den bästa av länets stora gröda. Jag har sparat den för ett speciellt tillfälle och jag tycker att det här kvalificerar sig som speciellt." sa Carla. "Jag tror att du kommer att njuta av det. Nu när mörkret är runt oss, varför berättar vi inte några läskiga historier?"

"Åh, jag älskar läskiga historier," sa min fru, "det skulle jag gärna göra."

"Tja", sa Fred när han tände upp en av fogarna, "jag antar att damerna har bestämt sig och jag tror inte att vi ska göra dem besvikna. Vad säger du Ted. Hur är du på att berätta spökhistorier och gillningen?"

"Jag är inte mycket av en berättare", var jag tvungen att erkänna, "men om tjejerna vill ha det, är det vad vi kommer att göra."

Jag började och gav en svag redogörelse för det vanliga spökhuset. Den var tung på blod och görrelse men saknade nästan allt annat.Snälla, min publik hade medlidande med mig och berömde mina ansträngningar. Carla fortsatte med en berättelse om en brud som får reda på att hennes man verkligen är ett spöke. Vi tyckte alla att hon gjorde ett fantastiskt jobb och gav henne en omgång av kraftfulla applåder. Beth följde med och berättade historien om en hemsökt damm där spökena från flera mördade kvinnor reste sig upp sent på natten för att hitta den som dödade dem. Vi berömde alla hennes berättande och bad om en till, men hon vägrade säga att hon hade sin tur och att Fred borde gå härnäst.

"Okej," skrattade Fred och drog sin stol närmare elden, "Jag är inte en för fiktion, så historien jag ska berätta för dig är den döda sanningen."

Beth och jag gav varandra medvetna leenden, vilket tydde på att vi visste att Fred var på väg att snurra ett jävla skit. Men när vi tittade på Carla såg vi att hennes ansikte var fyllt med ett uttryck som tydde på att hon trodde på sin mans ord om att hans berättelse faktiskt var baserad. Beths leende blev ännu större när hon insåg att Carla spelade med för att öka berättelsens effekt.

"Nu vet jag att ni två inte vet så mycket om landet häromkring, men min lilla berättelse utspelar sig inte så långt härifrån. Ni kanske har märkt på er resa in till stan att vägen gick uppför en kulle där träden blev tung och så tjock att väldigt lite ljus kom igenom."

"Jag kommer ihåg platsen", måste jag erkänna, "sensorerna i min lastbil tände mina strålkastare när jag gick uppför backen och kom på igen på återresan."

"Du kommer att upptäcka att det kommer att hända varje gång du går in till stan oavsett vilken tid på dygnet som helst. Den kullen kallas lämpligen 'Dark Hill', och fenomenet orsakas inte enbart av skuggan av träden.

"Denna platsen har haft ett dåligt rykte tillbaka hundratals år. Bouncing boobs reveal Bisexuella Långt innan den vita mannen kom till detta land undvek indianerna platsen och kallade den Bisexuella är en plats där skuggorna ligger tunga på landet och de skuggorna orsakas av mer än träden.

"När vägen skars genom den delen av skogen gick flera av männen som arbetade med projektet från jobbet och sa att de såg konstiga saker röra sig i skogen. Två män dog i projektet av okänd orsak och alla i besättningen verkade ändrats efter att vägen var klar. Än i dag hatar vägpersonal att reparera den sträckan av motorvägen.