Har rysk kvinna nästan min

Upoznavanje u Bosni

För kontinuitet kan du läsa Gail-berättelserna efter datum i avsnittet Loving Wives. Om du inte har läst ett tidigare inlägg ska jag berätta hur vi ser ut. För det första är allt detta verkligt. Jag är 5'10, precis fyllt 32, brunt hår och ögon och i lagom trim form. Jag träffade min fru när jag gick på universitetet och vi är gifta i åtta år nu. Gail är exceptionellt vacker och mycket blyg, vilket motsäger hennes intelligens och mjuka sätt att tala. Hon Lärare som har sex med pojkar 5'7" med en ung tjej på 30, små höfter, långa mycket välformade ben, små bröst, en perfekt bild bakom, ljusbrunt hår som blonderar i solen och bara de vackraste stora gröna ögonen.

Den här historien är en fortsättning på vår semester och det senaste inlägget, Gail Dives with Richard.

*****

Vi anlände till Aten klockan 10.20, faktiskt några minuter före schemat, och vi begav oss direkt till vårt Rhodos-flyg. Under flygningen erbjöds vi tidningar, och jag väljer Nice Matin, Nices främsta tidning. Trots min dåliga franska förstod jag de många rapporterna om brott på Cote d Azur. Jag blev förvånad för under de år vi hade åkt dit såg vi aldrig några tecken på brott. Jag nämnde det för Gail och hon tittade upp från sin tidning. "Det spelar ingen roll. Frankrike är fortfarande den enda catwalken för kändisarna att trampa på. Det kommer alltid att vara populärt.” I vissa frågor, trodde jag, var Gail så begåvad på att få saker i perspektiv.

Gail hade burit mörkblå shorts och en vit Fila-pikétröja. Hennes hår hade färgade klipp och hennes makeup var ljus. Hennes platta skor med hälband framhävde hennes långa ben, och var vi än gick på flygplatsen väckte hon uppmärksamhet.

Vi klarade Greklands immigration och tullar, och med lite tid att döda slingrade vi oss mot vår avgångsport på Rhodos. När vi gick ombord var vi båda glada över att vi skulle träffa våra italienska vänner, Gabriella och Giancomo så fort vi landade.

Rhodos var typiskt för gamla flygplatser, tilltalande eftersom det verkade erbjuda mer personlig service och fungerade i en avslappnad takt. När vi gick in i den stora hallen var Gabriella och Giancomo där och vinkade så fort de såg oss, Gabriella ropade "Gail, Gail". Giancomo och jag kramades, klappade varandra tillbaka och tjatade om hur glada vi var över att se varandra. Gabriella och Gail kramades, skrattade och pratade oavbrutet i fem minuter, de två flickorna stod i vägen för passagerare som försökte passera oss och lockade åskådare, varav de flesta var turister.

När jag stod några meter bort kunde jag inte motstå att vända mig för att titta på flickorna och ta in Gabrielas skönhet. Har rysk kvinna nästan min Hur attraktiva de såg ut när de stod där och pratade, omedvetna om allas blickar. Gabriela var klädd i sina vanliga khakishorts, med en ljusgrön fickskjorta som knäpptes framtill. Jag märkte en antydan av mörk skuggning genom hennes skjorta på sidan mitt emot hennes ficka. Hon såg så balanserad och elegant ut, hennes långa ben avsmalnade till enkla bruna lädersandaler, hennes tånaglar målade röda. Jag noterade att Gail målade sina naglar i samma ljusa färg och undrade vem av de två som startade det först.

Vi hade vårt bagage på femton minuter och vi följde Giancomo utanför terminalen där en taxi väntade för att ta oss till Mandraki Harbour, och bärplansbåten till Symi. Flickorna stod drygt tjugo meter bort, när Giancomo och jag kämpade med bagaget med lite hjälp från portieren. Vi gick ombord på bärplansbåten och började vår fyrtio några udda kilometer resa till denna förtrollande ö, för vad som skulle bli en av de trevligaste och mest avkopplande semester vi har haft.

När vi närmade oss ön hade vi en känsla av att här stod tiden stilla.En ö med få bilar, eleganta hamnar, vackra stränder och en bergssida full av attraktiva hus och små slingrande vägar som av någon anledning fick mig att tänka på lärjungen Pauls resor. Att kliva av färjan var en sak i sig själv. Alla trängs, väver mellan folkmassan för att hälsa på vänner. Vi identifierade äntligen vår hälsar, det var två, en äldre man och en tonåring som tog över hela bagaget och vägrade tillåta mig att bära min egen datorväska. De hade ordnat två av de få taxibilarna på ön, vi staplade på den ena och de lastade vårt bagage och följde efter i den andra.

När vi slingrade oss uppför kullen, förbi gamla och färgglada hus, tills vi var vid toppen av detta lilla berg. Huset var faktiskt en katakomb av tunnlar, trädgårdar och två hus, med huvudhuset som täckte tre nivåer. Gubben ledde oss in och genom huvudhuset med början på entréplan där det fanns kök, matsal och enorm veranda.

Vi gick en nivå under som hade en attraktiv lägenhet med badrum, en terrass med ett bord där man kunde äta, och den öppnade mot trädgården. Vi gick upp till översta våningen och sovrummet, som sträckte sig över hela huset. Här kunde du titta ut över havet, och till och med se Turkiet i fjärran. Giancomo föreslog: "Du tar det här rummet."

Gail utbrast genast, "Nej, jag föredrar.vi föredrar rummet på nedervåningen."

"Låt oss kasta ett mynt," sa Giancomo.

"Nej," insisterade Gail, "vi tar lägenheten nere."

Vi gav upp alla. Gabriela tittade på mig och log, flirtande lekfullt sa hon för alla att höra: "Du kan komma upp och titta på havet när du vill."

Innan den gamle mannen gick presenterade han oss för damen som skulle laga våra måltider medan vi var här, och sedan sa han: "En annan person stannar i det främre huset . från Amerika."

Vi slog oss ner med vårt bagage och packades upp på några minuter, sedan vandrade vi i trädgården och tittade ut genom fönstren på havet på ena sidan och en Alla gratis nedladdningar av porr dal på andra sidan.

En halvtimme senare träffades vi alla på entréplan där kocken visade oss var dryckerna förvarades. Giancomo öppnade kistan och hittade några lokala märken. Vi valde Ouzo blandat med varmt vatten på flaska och kocken gjorde det drickbart när hon tog med oss ​​en skål med miniatyrisbitar. Vi hade blivit informerade tidigare om att det inte fanns något vatten på Symi, allt skickades in och bara vatten på flaska var att dricka.

Vi var nöjda med boendet men Giancomo kommenterade: "Det tar mig tillbaka i tiden, påminner mig om min första semester."

Gabriella var mindre kritisk, "Vi kommer att hitta platser att ha kul på, och jag har några namn som mina vänner föreslog. Men jag är fortfarande förvånad över att han är här”, och hon tittade på Gaincomo, ganska tillgiven, tänkte jag.

Giancomo tittade på mig och nickade med huvudet, "Ja, det är verkligen den första lediga semestern som jag någonsin har tagit", gjorde han en paus och tillade sedan, "tror jag."

Vi slösade inte bort tid, kom överens om att vi skulle se lite av ön innan det blev mörkt, sedan hitta en restaurang för middag och kalla det en natt. Hur Gabriela informerade kocken att vi skulle gå ut vet jag inte, men hon klarade sig mellan språken. Vi ringde efter en taxi som kom en halvtimme senare. Han körde oss runt i staden och vi bad om förslag på var vi skulle äta middag. Han talade lite engelska och flytande italienska också, så Giancomo gjorde arrangemang och Cornelious blev vår vanliga förare medan vi var i Symi.

Vi hamnade på en restaurang som heter "To Klima", som ligger i en sektion ovanför hamnen som heter Chorio. Vi valde en "låt alla dela mat" och vi avslutade med att äta en mängd olika medelhavsmat såväl som flera vegetariska rätter som helt enkelt inte var av denna värld. De två första flaskorna vin var den typiska retsinan, men jag brydde mig verkligen inte om smaken.Gaincomo höll med, så vi beställde lite tyskt vitt vin. När vi fick checken var Första vita timern Nina så dyrt att vi bestämde oss för att gå på grekiska från den kvällen och framåt. Ägaren kom ut och tillbringade mer tid än nödvändigt för att tacka tjejerna för att de kom. Cece capella romp by her older step bro tony Anal Maten var fantastisk, utsikten var spektakulär, och vi skrattade, berättade skämt . lite riskabla och bara slappnade av under hela middagen.

Efteråt gick vi nerför Kalistratagatan utan några egentliga planer. En ort som heter Harani verkade få majoriteten av publiken, så vi gick in för att undersöka. Det var fullt upp där inne, folk kom och gick, dansade, europeisk musik skrällde. Gabriela bad mig dansa och tog mig bort från baren. Vi dansade väldigt några minuter när låten slutade och ett "för snabbt för oss beat" drev oss tillbaka till baren. Gail var borta. Giancomo pekade på dansgolvet och jag såg Gail dansa, den långa ranka mannen hon var tillsammans med såg ut att vara en lokal. De pratade, eller skrek, Låt det bli porrhistoria mycket som att dansa.

Jag stötte i armbågarna med en ung tung man på min högra sida och när jag vände mig om för att be om ursäkt; innan jag hann prata log han och sa: "Inga problem."

Gail kom tillbaka några minuter senare och Giancomo använde bartelefonen för att ringa efter Cornelious för att hämta oss. Vi tog av våra drinkar och började gå för att vänta utanför på Cornelious. Precis när jag började följa Gail knackade den unge mannen bredvid mig på min arm. När jag vände mig om frågade han: "Är det din flickvän?" och han pekade på Gail.

Jag log, "min fru", sa jag.

Han nickade och log, "Den mannen hon dansade med", sa han, "när han bad henne dansa sa han riktigt dåliga saker till henne på grekiska. Han är dålig."

Jag nickade och log inte längre. Mannen nickade några gånger och knep munnen för att bekräfta sitt uttalande. "Tack. uppskattar det," sa jag och jag sträckte min hand i ett handslag.

Precis när vi kom tillbaka till huset gick ett ungt par ut genom ingångsporten.Gabriela gick fram till dem, "Ni måste vara gästerna i det andra huset," sa hon. Mannen gick till taxidörren och sa något till Cornelious, kom sedan tillbaka och ställde sig bredvid sin fru.

I halvmörkret gjorde vi introduktioner runt om. Vi fick veta att Vivian och Gregory var amerikaner, på sin smekmånad, "Men vi har varit gifta i tio månader", var Vivian snabb att informera. Gregory var en amerikan av grekiskt ursprung, hans föräldrar var födda i Grekland. Han var ungefär min längd, mörkhårig, med ett charmigt leende från en värdig reklam, och även om hans sätt var artigt verkade han reserverad. Vivian å andra sidan verkade så väldigt amerikansk, livlig, talade lite för högt och fick dig direkt att verka som en vän. Hon var ett huvud mindre än Gail, och lite på den tunga sidan, men hennes korta blonda hår och charmiga sätt gjorde henne mycket tilltalande. Vi var alla överens om att vi skulle träffas igen imorgon, och de sprang iväg för sin roliga kväll.

Vi gick genom entrén och det slutade med att vi satt i lägenheten på övervåningen i mörkret och tittade ut mot havet. Vi pratade tyst, kommenterade de olika ljusen, försökte peka ut var det var i förhållande till hamnen, vår enda kunskap om ön.

När Giancomo lämnade rummet reste vi oss för att lämna. Gabriela reste sig och erbjöd mig Alternativ Köp rysk kvinna Resultat kind för att kyssa godnatt. Mitt i en kyss svarade hon på en fråga som Gail tidigare hade ställt om att vi skulle gå till stranden, "Ja, det tycker jag att vi borde," sa Gabriela. "De har strandtaxi nära hamnen som tar oss till vilken strand vi väljer."

Giancomo återvände till vardagsrummet och sa: "Jag har ordnat lite gott vin till imorgon. Jag ringde Italien, de skickar några."

Jag skrattade och kommenterade: "Du har gjort dina prioriteringar rätt", och vi sa godnatt.

Jag öppnade våra två sovrumsfönster. Nattluften var uppfriskande och mörkret i dalen nedanför mystiskt. Vår säng var den böljande sorten man sjunker ner i, och när Gail klättrade in bredvid mig var hon naken.Jag lyfte upp benen under filtarna för att dra av mig shortsen, inte beredd att missa att bli så gosig som möjligt.

"Det är vackert här, eller hur?" sa Gail.

"Ja", svarade jag. Anal Insta model "Det är svårt att tro att de kan leverera tillräckligt med vatten varje dag för allt detta."

"Åh," utbrast jag, "jag glömde fråga. Vad sa mannen du dansade med till dig?”

"Bara det vanliga. Var kommer du ifrån, mitt namn, när kom vi hit. Varför?"

"När han bad dig att dansa, vad sa han?"

"Vill du dansa," log Gail och tittade på mig som om det vore en konstig fråga. "Och han erbjöd sina händer," fortsatte hon.

"Sade han något annat, på grekiska?

"Åh, ja. När han gick fram skramlade han på grekiska. Jag log och skakade på huvudet, och sedan bytte han till engelska.”

Jag berättade för Gail vad den tunga mannen hade sagt, och hon lät ett Ensamstående asiatiska kvinnor Det vill säga, reagerade inte kritiskt eller brydde sig.

Gail flyttade till sin högra sida och spred sina ben runt mitt vänstra ben, hennes ljumske tryckte mot min sida. Det var en signal som jag var van vid och älskade. Min vänstra arm låg under hennes nacke och jag sträckte ut min hand längs hennes rygg och började röra vid toppen av henne bakom. Vi rörde och pratade, mest om ön, och att träffa våra vänner igen. Ett tjugotal minuter senare rullade Gail över och låg helt utsträckt ovanpå mig. Vi älskade båda den närhet som detta skapade, och ofta somnade hon på det sättet, och jag stannade i den positionen så länge jag kunde ta vikten. Ikväll var min kuk hård och snart gled Gail ner så att min kuk fångades mellan hennes lår. Med min kuk fången lyfte hon sin överkropp så att hennes bröst var precis utanför mitt bröst, och började sakta röra sig från sida till sida och borstade hennes bröstvårtor så lätt över mitt bröst.

Mina händer utforskade hennes rygg, hennes bak, och jag placerade två fingrar på undersidan av min kuk och tryckte den mot läpparna på hennes fitta.När Gail äntligen flyttade sig från toppen av mig, satte hon sig på huk, placerade sina ben på båda sidor om mig och böjde ryggen för att ta mig in i henne. Med en eller två gnidningar över hennes fuktighet centrerade hon min kuk och tryckte nedåt och körde mig fullt in i henne. Hennes enda ljud var en lång utandning av hennes andetag i ett "Oohhh." Det fanns tillräckligt med yttre ljus som reflekterades i rummet för att jag skulle se att hennes huvud kastades bakåt, ena handen på mitt bröst, medan den andra rörde vid hennes vänstra bröst.

Gail höll sin fulla tyngd på mig, höll mig djupt inuti, och gjorde då och då rörelser framåt. Efter fem minuter eller så böjde hon sig fram och med munnen helt öppen kysste hon mig. När Gail kysste mig så här ville hon känna sig nära. Jag återgäldade, min tunga letande, hennes tunga platt mot min mun slickande. För mig var det himmelskt att kyssa Gail så här, men jag tvekade ofta att göra det eftersom mitt skägg alltid lämnade hennes haka och kinder röda och repade. Jag sa i hennes mun, "Jag älskar dig baby."

Gail svarade inte, bara fortsatte att kyssas. Hon lyfte sitt ansikte och från en tum bort, talade mjukt sin röst djup och lustfylld, "Baby, berätta om Mrs H."

"Nu?" frågade jag.

"Snälla," sa hon, lusten i hennes röst tydlig, medan hon lyfte något så att min kuk kände suget av hennes fitta som en uppmuntran.

När Gail och jag precis hade gift oss en kort stund tillbringade vi ofta söndagar i sängen, hela dagen, älskade och pratade. En diskussion ledde till att man frågade varandra om första, eller fantasier. Jag hade berättat för Gail om ett möte jag hade som tonåring, med en fru H. och Gail älskade att höra sagan. Hon ställde vanligtvis specifika frågor, men bara när jag berättade hela historien.

Jag började recitera berättelsen för femtionde gången. Ett år tog mina föräldrar mig till en religiös konferens som hölls i USA, i delstaten New York. Människor kom från hela världen för att höra talarna vid tvåveckorsträffen.

Den tredje dagen där, anmälde mina föräldrar mig frivilligt som barnvakt för att kompensera för en hjälpares oväntade avgång. Det slutade med att jag hjälpte en annan tjej att titta på en grupp på tre till fem åringar.

Redan första dagen, vid ungefär femtiden, körde den andra barnvakten, Becky, några av barnen tillbaka till sina respektive föräldrar. Tre pojkar var kvar, och Freddie, en söt liten treåring som alltid skrattade, rullade ett litet tåg på gräset, med mig bredvid sig. Från ingenstans stod en kvinna bredvid oss ​​och utan att säga något satte hon sig på huk och såg oss spela. Jag tittade upp, sedan tillbaka till Freddie och tog sedan en andra titt på damen. Hon satt lågt på huk, hennes knän var drygt två meter från varandra och jag kunde se hennes trosor. Jag är säker på att jag spelade huvudrollen, jag var i chock och vördnad, och hon var vacker. Det var Mrs H., Freddies mamma, som kom för att hämta honom.

Samma sak hände igen de följande två dagarna, varje gång hennes ben var lite mer spridda, och den tredje dagen var jag så nära att jag faktiskt kunde se hårstrån på sidan av hennes trosor. På söndagen var Freddie inte där och jag trodde tyvärr att Afrika Latinamerika för mina nattliga fantasier var borta för alltid. Även om konferensen pågick ytterligare en vecka, var huvuddelen över och vi var nu en mycket mindre grupp utan barnpassning.

Sent den förra söndagsmorgonen lekte jag med de återstående barnen i den lilla lekplatsen när jag tittade upp till tutan på en bilhorn. Ungefär 200 fot bort vinkade fru H. och vinkade mig att komma till hennes bil. Jag vinkade tillbaka och gick fram till hennes bil. Nude male hitchhiker noveller Jag stod vid hennes fönster och hälsade på henne, förvånad och nervös av spänning över att hon var nära. Jag log och hälsade på lilla Freddie i baksätet när hon föreslog: "Kom runt till andra sidan. gå in."

"Jag måste be dig om en tjänst", började Mrs H. och hon vände sig om i sitt säte, lämnade sin vänstra fot på golvet, hennes högra ben böjt i knäet och låg platt över sätet och växlingen Centrum.Där igen kunde jag se klart upp hennes lår och nederdelen av hennes trosor. Och hur mycket jag än försökte att låta bli, jag är säker på att jag tillbringade det mesta av tiden med att spela upp hennes klänning.

Mrs H började, "Hadrian, nu när lägermötet är över finns det inga barnomsorgsarrangemang. Eftersom min man pratar hela nästa vecka, och eftersom du också stannar, undrade jag om jag kunde få dig att titta på Freddie.”

Jag var redo att hoppa av glädje, kyssa hennes fötter eller något annat, bara för att fortsätta min fantasi om henne när jag onanerade varje natt. Fru H trodde att jag tvekade och tillade: "Jag frågade dig mamma och hon sa att du skulle göra det, men jag tänkte att jag skulle fråga dig också. jag kunde betala dig."

Jag flöt tillbaka till jorden och hittade min tunga. "Åh, du behöver inte betala mig Mrs H., jag skulle gärna bo hos Freddie."

"Tack Hadrian, det är så snällt av dig och det är bara till klockan ett varje dag." Vi gjorde arrangemang för nästa morgon vid 9:30 och hon tillade, "Vi stannar i trailersektionen, i den vita och gröna trailern. Och säg till din mamma, jag ska ge dig lunch när jag kommer tillbaka för att mata Freddie."

Dagen efter lekte jag med Freddie, in och ut ur trailern, fram till 12:15. när fru H. kom tillbaka. Vi satt i släpvagnen medan hon lagade en smörgås till mig och något till Freddie. Jag satt vid bordet, ryggen mot väggen, vänd mot insidan av släpet. Mrs. hade satt Freddie i en stol vid det låga barnbordet vi hade lekt på. När hans mat låg framför honom satte fru H. sig på huk, som hon hade gjort i parken, och hela hennes trosklädda fitta visades upp, i all sin prakt, bara fem meter bort. Som en reflex rörde jag min hand för att röra min kuk. Mrs. var upptagen med att mata Freddie, någon gång rörde sig, spred sina ben bredare, stängde dem och öppnade dem sedan sakta igen. Jag var förvandlad, förälskad, hård, jag var i extas. Jag gnuggade min kuk rå den natten.

Jag kunde inte vänta till lunch nästa dag. Jag var besatt. Fru H. var allt jag kunde tänka på. Och det hände på samma sätt.En tredje dagen kom fru H. tillbaka en halvtimme tidigare. Hon gick till baksidan av släpvagnen och skötte några saker och gick sedan ut och förberedde lunch. Efter att hon lagt min smörgås framför mig satte hon sig på huk för att ta hand om Freddie, men hon hade för det mesta stängda ben. Plus size ass Anal Jag kunde se en bit förbi hennes knän, inget mer. Jag Anal besviken eftersom hon oftast öppnade benen direkt. Sedan till min lättnad började hennes ben öppna sig, först vacklar, sedan mer, tills jag kunde se klart för hennes fitta, hon var naken under, hennes hår spred sig plågsamt från lår till lår. Jag flämtade högt, om hon hörde mig så erkände hon inte att hon gjorde det.

När jag gick hem var jag stel, mitt hjärta bultade och min andning var i korta ansträngda andetag. Jag kommer aldrig att kunna förklara spänningen jag kände, bävan över att hon inte skulle vara där imorgon och den sexuella erövringen, även om jag trodde att hon inte visste att hon visades och jag tittade.